آزمون؛ کابوس مدافعان اماراتی؛ ستاره ایرانی درخشید

سردار آزمون به کابوس مدافعان اماراتی تبدیل شده است. مهاجم تیم ملی ایران با گلزنی‌های پیاپی برای شباب الاهلی، نشان داده که یکی از خطرناک‌ترین مهاجمان این لیگ است.

 سردار آزمون در 4 بازی اخیر خود برای شباب الاهلی موفق به ثبت 4 گل و یک پاس شده تا آمادگی خود را به رخ بکشد.

به گزارش ایرنا، حدود یک ماه قبل بود که سردار آزمون تصمیم گرفت به صورت رسمی از فوتبال اروپا جدا شود و پیراهن شباب الاهلی را بپوشد. سردار سابقه حدود 14 سال بازی در سطح اروپا را داشت و این بار در 29 سالگی تصمیم گرفت به فوتبال آسیا برگردد و در لیگ امارات فوتبال خود را ادامه بدهد.

آزمون به محض قطعی شدن انتقالش به الاهلی، همراه این تیم به اصفهان سفر کرد و در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا مقابل سپاهان به میدان رفت. او 59 دقیقه در زمین حاضر بود و یک گل به ثمر رساند. سپس مقابل الغرافه در دور بعدی پلی‌آف، 33 دقیقه فرصت بازی به آزمون رسید اما او نتوانست دروازه حریف قطری را باز کند و کمک‌حال الاهلی برای صعود به مرحله گروهی لیگ نخبگان شود.

حضور بعدی سردار در ترکیب الاهلی در جام حذفی امارات بود. شباب الاهلی در اولین مرحله از جام حذفی فوتبال امارات با دو گل برابر عجمان به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. سردار آزمون هر دو گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا در این تورنمنت هم اولین حضور خود را با گلزنی جشن بگیرد.

آخرین گلزنی سردار هم مربوط می‌شود به هفته اول لیگ امارات. او مقابل البطائح در ترکیب ثابت حضور داشت و البته در وقت‌های تلف شده نیمه دوم توانست گل برتری تیمش را به ثمر برساند. گل سرنوشت‌سازی که نه تنها 3 امتیاز به حساب الاهلی واریز کرد بلکه باعث تعریف و تمجید از مهاجم تیم ملی ایران شد.

آمار آزمون در الاهلی درخشان است. او روی هم 4 بار در ترکیب تیم جدیدش قرار گرفته، 253 دقیقه در زمین حضور داشته و 4 گل زده است. یعنی به ازای هر 63 دقیقه یک گل که باعث شده تا او به مهاجمی محبوب در میان هواداران الاهلی تبدیل شود. حالا آزمون با این آمادگی باید به اردوی تیم ملی ملحق شود و ایران را مقابل قرقیزستان و امارات همراهی کند. او یکی از مهره‌های کلیدی امیر قلعه‌نویی برای موفقیت در این 2 بازی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان