استقلال تاریخ‌ساز شد؛ رکورددار جدید بازی‌های خانگی بدون شکست در لیگ برتر

استقلال با تساوی برابر ملوان، به رکورد بی‌نظیر ۳۰ بازی خانگی متوالی بدون شکست دست یافت و به این ترتیب، رکورد قبلی پرسپولیس را شکست و نام خود را به عنوان تیم شکست‌ناپذیر تاریخ لیگ برتر ثبت کرد.

استقلال رکورددار بیشترین تعداد بازی پیاپی خانگی بدون شکست در تاریخ لیگ برتر شد.

به گزارش فوتبال 360، پنالتی دقایق پایانی رامین رضاییان برابر ملوان، علاوه بر اینکه یک امتیاز برای استقلال در پی داشت، باعث شد تا 2 رکورد مهم شکست‌ناپذیری این تیم حفظ شود و حالا استقلال به تنهایی رکورددار بیشترین بازی خانگی متوالی بدون باخت در لیگ برتر است و در آستانه شکستن رکورد بیشترین بازی متوالی بی‌شکست در تاریخ لیگ برتر که در اختیار این تیم است قرار دارد.

استقلال 30 تایی شد

استقلال پس از آنکه لیگ بیست‌ویکم را بدون باخت پشت سر گذاشت، در اولین بازی از لیگ بیست‌ودوم در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر مغلوب سپاهان شد و از آن بازی تاکنون این تیم هرگز در خانه تن به شکست نداد تا در بازی این هفته برابر ملوان که تنها روی کاغذ میزبان بود و در عمل چندان از امتیازات میزبانی بهره‌ نگرفت، توانست به آمار 30 بازی پیاپی خانگی بدون شکست دست یافت و موفق شد رکورد پرسپولیس را بشکند.

سرخ‌پوشان پایتخت پس از آنکه در هفته ماقبل پایانی لیگ نوزدهم در شرایطی که قهرمانی این تیم مسجل شده بود از ذوب‌آهن شکست خوردند، در خانه باختی نداشتند تا در لیگ بیست‌ویکم در دیدار با سپاهان که به خاطر حکم کمیته انضباطی در سیرجان برگزار شد، دوباره از یک تیم اصفهانی شکست خورد و رکورد 29 بازی خانگی متوالی بدون باخت از خود به جای گذاشت.

حمله نکونام به رکورد تاریخی فرهاد

استقلال در 11 فصل اخیر به یک قهرمانی دست یافته ولی تنها قهرمانی این تیم برای هواداران بسیار خاطره‌انگیز بوده است. استقلال رکورد 30 بازی متوالی بدون باخت را از خود به جای گذاشت و رکورددار تاریخ لیگ برتر شد. آبی‌ها در لیگ بیست‌وسوم با جواد نکونام در هفته سوم متحمل اولین و تنها باخت خود در لیگ برابر سپاهان شدند. استقلال هفته آینده میهمان همنام خوزستانی خود است و در صورت حفظ روند شکست‌ناپذیری با رکورد تاریخ لیگ برتر برابر می‌شود.

تیمِ جواد نکونام در هفته چهارم میزبان آخرین تیمی است که این تیم را در مسابقات رسمی شکست داده است؛ مس رفسنجان فصل گذشته در جام حذفی استقلال را مغلوب کرد و اگر استقلالی‌ها در این بازی هم بدون باخت باقی بمانند، رکورد خود در تاریخ لیگ برتر را بهبود خواهند بخشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان