قطع برق در ارومیه تمامی ندارد / به داد مردم برسید

قطعی پیاپی برق در نقاط مختلف شهر ارومیه علاوه بر ایجاد مشکلات برای شهروندان، خسارت‌های جبران ناپذیری برای کسب و کارها و زندگی مردم وارد کرده است.

قطع برق در ارومیه تمامی ندارد / به داد مردم برسید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، قطعی برق در ارومیه علی‌رغم تکذیب مسئولین و ادارات برق مبنی بر قطعی برنامه‌ریزی ادامه دارد و این رویه نارضایتی زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

قطعی برق در نقاط مختلف شهر هر روز بدوم برنامه مشخص بین 1 تا 3 ساعت ادامه دارد و در روزهای گرم تابستان خسارت زیادی رقم زده است بطوریکه این اتفاق سبب خرابی موادغذایی فروشگاه‌ها، خانه‌ها و سختی زندگی برای ساکنین آپارتمان‌ها بوجود آورده است ضمن اینکه هیچ جواب مشخصی برای اعلام برنامه قطعی برای آمادگی شهروندان نیز داده نمی‌شود.

ضربه سنگین برق به پیمانکاران

یکی از مشکلات جدی قطعی پیاپی برق به صنعت ساخت و ساز وارد کرده بطوریکه کمبود شدید سیمان در بازار، قیمت این مصالح مهم را چند برابر کرده است.

خبرنگار خبرآنلاین برای پیگیری مشکل کمبود سیمان با نهادهای مرتبط از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان و انجمن پیمانکاران تماس برقرار ولی جوابی بابت مشکلات ایجاد شده برای مهندسان دریافت نکرد.

گلایه بازاریان از وضع برق

یکی از بازاریان با انتقاد از وضعیت موجود درخصوص قطعی بدون برنامه برق در شهر ارومیه اظهار کرد: متاسفانه ما توان اعلام یک برنامه برای قطعی برق را هم نداریم و مجبوریم گاه و بی‌گاه و بدون آمادگی قبلی با قطعی برق روبه‌رو که این اتفاق مشکلاتی برای ما ایجاد کرده است.

او اضافه کرد: ای‌کاش مسئولین کمی خود را همراه ما می‌دانستند و برای قطعی برق به خود زحمت یک اطلاع‌رسانی ساده را می‌دادند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان