ماجرای کد۱۹ به مجلس کشیده شد

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رد شدن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با ایرادات و بهانه‌های بی‌پایه قابل قبول نیست، گفت: کمیسیون آموزش موضوع رد داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

ماجرای کد19 به مجلس کشیده شد

به گزارش خبرآنلاین،علیرضا منادی در واکنش به درج کد 19 گزینش در کارنامه برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش مربوط به تائید نشدن صلاحیت عمومی (گزینش) داوطلبان و لزوم گزینش و ارزیابی مجدد آن‌ها گفت: درج کدهای 19 و 5 گزینش در کارنامه برخی از داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورشی یعنی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) این داوطلبان مورد تائید قرار نگرفته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی با تاکید بر اینکه باید جذب معلم با سخت‌ترین گزینش‌ها انجام شود،‌ افزود: معلمی شغل حساس و مهمی است و یکسری تعهدات را می‌طلبد لذا انتخاب و گزینش در آن سیاست‌هایی را می‌طلبد و به تبع آن لازم است حرفه‌ای‌ترین و تخصصی‌ترین گزینش برای معلمان و اساتید کشور باشد منتها رد شدن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با ایرادات و بهانه‌های بی‌پایه و اساس قابل قبول نیست که در این دوره برای تعدادی از پذیرفته شدگان مطرح شده است.

منادی اضافه کرد: بسیاری از داوطلبان آزمون استخدامی تلاش کرده و سخت درس خوانده‌اند پس قابل قبول نیست که آن‌ها را به بهانه‌های بی پایه و اساس از دایره معلمی خارج کنیم. باید به این نکته هم توجه شود که سیستم آموزشی کشور با کمبود معلم مواجه است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با تاکید بر اینکه باید گزینش داوطلبان آزمون استخدامی بر اساس قانون باشد، گفت: رد شدن پذیرفته شدگان به بهانه‌های سلیقه‌ای همچون عکس پروفایل داوطلب پذیرفتنی نیست و انتظار می‌رود چنین مواردی هرچه سریعتر حل شود. البته آقای کاظمی وزیر آموزش و پرورش قول پیگیری و رسیدگی این موضوع را داده و کمیسیون آموزش هم به طور ویژه بحث رد داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش به بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان