مسعود پزشکیان در نشست خبری با رهبر ملی ترکمنستان چه گفت؟

رئیس‌جمهوری اظهار امیدواری کرد که توافقات راهبردی انجام‌شده میان ایران و ترکمنستان، منجر به گسترش همکاری‌ها بین دو کشور شود.

مسعود پزشکیان در نشست خبری با رهبر ملی ترکمنستان چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسعود پزشکیان در نشست خبری مشترک با «قربانقلی بردی‌محمداف» رهبر ملی ترکمنستان گفت: امروز، روز مبارکی برای ما بود که با رهبر ملی کشور ترکمنستان دیدار کردیم و گفت‌وگوی خوب و موثری بین ما صورت گرفت.

بنابر گزارش ایسنا، وی افزود: توافقات راهبردی میان ما و ترکمنستان به امضا رسید و امیدواریم که این ارتباطات و توافقات منجر به گسترش همکاری بین دو کشور در سایر زمینه‌های همکاری شود.

رئیس‌جمهور ادامه داد: امیدواریم رهبر ترکمنستان ایام خوبی در ایران سپری کند. ان‌شاءالله در زمان بسیار نزدیک در عشق آباد با او دیدار و آنچه نوشتیم به صورت عملیاتی دنبال خواهیم کرد.

«قربانقلی بردی‌محمداف» صبح امروز - چهارشنبه 7 شهریور1403 - برای دیدار با مقامات رسمی جمهوری اسلامی ایران وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد و با مورد استقبال رسمی فرزانه صادق وزیر راه، مسکن و شهرسازی قرار گرفت.

مقامات دولتی دو کشور نیز طی مراسمی در حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و رهبر ملی ترکمنستان 4 سند همکاری مشترک در حوزه‌های مختلف امضا کردند.

29215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان