سردار رحیم صفوی:

سخن آمریکایی‌ها در مورد توان دفاعی ایران بی‌منطق است

قم - دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است،‌ گفت: سخن آمریکایی‌ها در مورد برنامه موشکی و توان دفاعی ایران نادرست و بی‌منطق است.

سخن آمریکایی‌ها در مورد توان دفاعی ایران بی‌منطق است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید یحیی رحیم صفوی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، قدرت نطامی و دفاعی نیروهای مسلح ایران را پشتوانه و قدرتی مهم برای نظام اسلامی دانست و گفت: دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی است و همواره خواستار برقراری صلح و امنیت همراه با عدالت در منطقه هستیم و معتقدیم کشورها باید به یکدیگر احترام بگذارند.
 
وی با انتقاد از سخنان کشورهای غربی در مورد پیشرفت‌های موشکی ایران، گفت: سخن آمریکایی‌ها در مورد توان دفاعی ایران بی منطق است در حالی که واکنشی نسبت به کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی و جنایات آل سعود در یمن و بحرین دیده نمی‌شود.

هوشیاری مرجعیت و حمایت ایران مانع تحقق اهداف دشمنان در سوریه و عراق شد

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای اروپایی و تعدادی از کشورهای عربی در منطقه شرارت می‌کنند، گفت: هوشیاری مرجعیت و حمایت ایران مانع تحقق اهداف آمریکایی‌ها و دشمنان در سوریه و عراق شد و مشاوره‌های نیروهای ایرانی باعث شکست تکفیری‌ها در موصل و حلب شد.

وی با بیان اینکه اگر رشادت‌های شهدا و مدافعین حرم نبود پیروزی‌ها در سوریه و عراق به دست نمی‌آمد، افزود: دشمنان می‌خواستند در عراق حکومت لائیک و دشمن با ایران به قدرت برسد که به فضل الهی این توطئه شکست خورد و هم اکنون یک حکومت اسلامی در عراق که شیعیان در پارلمان آن در اکثریت هستند شکل گرفته و با ایران رابطه مناسبی دارد.

ایران اسلامی الگوی کشورهای منطقه

رحیم صفوی در ادامه با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی ایران در منطقه و جهان گفت: بسیاری از کشورها از پیروزی‌های ایران در انقلاب و دفاع مقدس الگو می‌گیرند و همبستگی  ملت‌های مسلمان منطقه با ایران باعث تقویت مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه، بحرین، یمن و فلسطین اشغالی شده و حتی جوانان اروپایی این پیام را دریافت کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به وضعیت اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اجتماعی جامعه اظهار داشت: دولت باید در برنامه ششم توسعه از سال 96 تا 400 با مدیریتی انقلابی موانع تولید را برطرف کرده و ضمن توجه به اقتصاد مقاومتی و توجه به کشاورزی و صنعت، مشکل اشتغال جوانان را برطرف کند.

اهمیت راهپیمایی 22 بهمن

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به یوم الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیام وحدت بخش همراه با عزت و تداوم انقلاب را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی در پایان انتخابات سال آینده را مهم و سرنوشت‌ساز توصیف کرد و گفت: مردم ایران همچون گذشته در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا حضوری آگاهانه خواهند داشت و با خلق حماسه‌ای دیگر، افرادی مومن، انقلابی و کارآمد را انتخاب خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر