شهیدان باهنر و رجایی نماد خدمت به مردم

حجت الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر توانستند در مدت کوتاه عملیاتی‌شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند، تاکید کرد : مسئولان باید کار مردم را کار خود بدانند و برای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

شهیدان باهنر و رجایی نماد خدمت به مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جلسه شورای اداری و مراسم  بیست‌وششمین دوره جشنواره شهید رجایی استان کرمان با اشاره به رویه و روحیه و شهیدان باهنر و رجایی اعلام کرد : این شهیدان توانستند در مدت کوتاه دوران مسئولیت عملیاتی‌شدن خدمت به مردم در راستای فرهنگ اسلامی را به نماد تبدیل کنند.

او ضمن گرامیداشت یاد و خدمات  رییس جمهور شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی گفت :  در خدمت مردم‌بودن، برای مردم کارکردن و جلب رضایت مردم در هر دوره و زمانی پسندیده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان سپس تصریح کرد : نهضت خدمت‌رسانی شهید رجایی به جریان ماندگار و تاریخی تبدیل شد.

 او با بیان اینکه دولت شهید رجایی به‌عنوان مسئولی خدوم و خدمت‌رسان در تاریخ ایران ماندگار شد، اظهار کرد : از جمله مباحث مهم در مکاتب دینی، خدمت به مردم، تواضع در مقابل مردم و استفاده از فرصت برای خدمت‌رسانی به جامعه است.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با تاکید بر این نکته که مسئولان باید کار مردم را کار خودمان بدانند و همه همت خود را برای برطرف‌کردن مشکلات مردم به‌کار بگیرند.

وی در پایان انتخاب کابینه دولت چهاردهم را تجلی وفاق ملی در مجلس شورای اسلامی و دولت برشمرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان