کدام بازیکنان سرشناس هنوز تیم ندارند؟

لشکر بلاتکلیف‌ها

شماره روزنامه: ۶۰۹۱ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۶/۸ ...

محسن فروزان

سنگربان اسبق استقلال که در کنار قابلیت‌های فنی حواشی فراوانی دارد، بعد جدایی از ذوب‌آهن هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده است. فروزان هم از جمله کسانی است که زیاد جابه‌جا می‌شود و آخرین تیمی که به وی لینک شده، هوادار است. اینکه او زیرنظر مهدی رحمتی کار کند، بسیار جالب است چراکه سید در هدایت امیر قلعه‌نویی برای یک فصل از استقلال دور شد و همان زمان فروزان گلر تیم شد و بعدا رحمتی جایگاهش را پس گرفت.

محمدحسین مرادمند

مدافع استقلال که پس از پایان فصل صحبت از حضورش در پرسپولیس بود، در نهایت بدون هیچ پیشنهاد جدی مجبور به ماندن در جمع آبی‌ها شد، اما خبر رسید باشگاه استقلال برای گرفتن کارت بازی بلانکو، قرارداد او و چند بازیکن دیگر از جمله مهرداد محمدی را فسخ کرده است! مرادمند یکی از مدافعان ثابت چند فصل اخیر استقلال بود، اما امسال هم مورد غضب نکونام قرار گرفته و هم مدیریت؛ به گونه‌ای که معلوم نیست با این فسخ می‌تواند جای دیگری بازی کند یا اصلا پیشنهاد دارد یا نه.

سامان قدوس

سال گذشته هم در همین برهه، سامان قدوس تیمی نداشت و به جایی هم نزدیک نبود، اما ناگهان خبر بازگشتش به برنتفورد منتشر شد. البته با توجه به نمایش فصل قبل او، می‌توان اطمینان داشت دیگر این اتفاق رخ نمی‌دهد و شاید بهتر باشد هافبک تیم ملی به دنبال حضور در لیگی سطح پایین‌تر باشد. البته که یکی از مدیران باشگاه مالمو، تیم سوئدی سابق وی اعلام کرد قدوس علاقه‌ای به برگشتن ندارد و طی روزهای اخیر شایعه حضور وی در عربستان مطرح شده است؛ آن هم در شرایطی که پیش از این وی به بازی در لیگ ایران هم پاسخ منفی داده بود.

کریم انصاری‌فرد

مشخص نیست مهاجم سابق تیم ملی قصد انجام چه کاری را دارد؛ حضور در تیم‌های متوسط قبرسی و یونانی یا بازگشت به لیگ برتر ایران. هرچند می‌تواند گفت اکنون باشگاه بزرگی هم در کشور وجود ندارد که احتیاجی به این بازیکن 34 ساله داشته باشد. البته که او خودش تمایلی به این موضوع ندارد و چندی قبل، برگشتن به لیگ برتر را زود دانسته بود! با آمار فصول اخیر انصاری‌فرد، شاید منطقی باشد مشتری خاصی برای جذب او پیش قدم نشود.

جعفر سلمانی

مدافع محبوب فرهاد مجیدی در استقلال هم یکی از بلاتکلیف‌های تابستان است. سلمانی حتی در برهه‌ای به تیم ملی هم دعوت می‌شد، اما پس از قرار گرفتن در لیست مازاد آبی‌ها، هنوز نه تنها خبر حضورش در تیمی دیگر که چیزی درخصوص مذاکراتش هم شنیده نمی‌شود. خیلی بعید است سلمانی بدون تیم بماند، اما همین‌که برای مدافع سه فصل اخیر استقلال هنوز پیشنهاد بزرگی نرسیده، شاید بعضی انتقادها در خصوص کیفیت فنی او را ثابت کند.

علیرضا جهانبخش

کاپیتان تیم ملی هم یکی از کسانی است که تصور می‌کرد پس از جدایی از فاینورد، می‌تواند آفرهای خوبی دریافت کند، اما پنجره نقل و انتقالات اروپا در حال بسته شدن است و تنها پیشنهادی که آن‌هم به صورت گمانه‌زنی و نه رسمی مطرح شده، از الخلود عربستان بوده است! البته که این وینگر 31 ساله هدفش را بازی در سری A و بوندس‌لیگا عنوان کرده بود، اما به نظر می‌رسد از رویاهایش دور شده و باید به پایین‌ آوردن سطحش راضی باشد.

امیرعلی صادقی

آقای گل بازی‌های دوستانه استقلال در فصل گذشته، با اتمام قراردادش از این تیم جدا شد، اما از آنجا که می‌تواند جزئی از سهمیه زیر 25 سال باشد، بازهم صحبت از بازگشتش مطرح شده است! صادقی به کنار، بازیکنان خارجی نامداری مثل منتظر محمد و کوین یامگا هستند که قراردادشان یک طرفه فسخ شده که اولی شاید به آلومینیوم اراک بپیوندد، اما غم‌انگیز است که یامگا احتمالا دیگر نمی‌تواند بازی کند. در این بین رفتار عجیب باشگاه استقلال با بهترین گلزن خارجی‌اش قطعا از همه این اتفاقات ناراحت‌کننده‌تر است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان