واژگونی خودرو ساینا یک کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری(ساینا) در جاده نیشابور - سبزوار، یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشت.

واژگونی خودرو ساینا یک کشته و 3 مصدوم برجای گذاشت

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدحمید حسینی در گفتگویی از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری(ساینا) در جاده نیشابور- سبزوار، خبرداد و اظهارکرد: این حادثه حدود ساعت هفت و 15 دقیقه صبح امروز در محدوده قبل از روستای «حسن‌آباد سالار» رخ داد، که برای امدادرسانی به مصدومان، بالگرد اورژانس هوایی و آمبولانس پایگاه حسن آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور کارشناسان اورژانس در صحنه حادثه و در بررسی اولیه تعداد مصدومان این حادثه چهار نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم به علت شدت جراحات وارده فوت کرده بود.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور افزود: یک مصدوم دیگر حادثه پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی توسط کارشناسان اورژانس برای ادامه روند درمانی توسط آمبولانس حسن آباد و 2 مصدوم دیگر با همکاری بالگرد و آمبولانس های اورژانس 115 نیشابور به مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور منتقل شدند.

حسینی با بیان اینکه استفاده از کمربند ایمنی به عنوان یکی از موثرترین راهکارهای کاهش میزان آسیب در حوادث رانندگی است، اظهارکرد: استفاده از کمربند ایمنی تا به حال بیش از هر مداخله دیگری جان انسان‌ها را در حوادث ترافیکی نجات داده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان