رتبه ی دوم تولید گندم در استان کردستان رقم خورد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی استان کردستان با همراهی کشاورزان این استان گندم خیز، مقام برتری استان را به ثبت رساندند.

رتبه ی دوم تولید گندم در استان کردستان رقم خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، پیمان اسکندری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در نشستی که به جهت تقدیر از معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان و کارشناسان اداره زراعت و مکانیزاسیون راهی این ساختمان شماره 2 این سازمان شد؛ اظهار کرد: مایه بسی خوشحالی بود که بمناسبت این موفقیت نشستی با همکاران داشته باشم و هدف از این دیدار عرض تشکر، تقدیر و خداقوت از همکارانی بود که خواهرانه و برادرانه در کنار کشاورزان استان بودند و ضمن ارایه ی توصیه های کارشناسی این مقام ارزشمند را در بین استان های کشور کسب کردند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به این مطلب که سمت و جایگاه در سازمان جهاد کشاورزی اولویت کاری مدیران نیست، اظهار داشت:  همه با هم تلاش کردیم تا این اتفاق مبارک در استان کردستان رقم بخورد و به مقام  دومین استان برتر کشور در تولید گندم  دست یابیم . 

اسکندری افزود: در سازمان جهاد کشاورزی استان  این رخداد و افتخار به عنوان سیستماتیک ترین سازمان جهاد کشاورزی همیشه در راس هرم بوده و دلیل آن قدرت کارشناسی کارشناسانی است که دانش خود را به خوبی به مزرعه انتقال دادند و بر تن دانش جامه عمل پوشاندند و نتیجه آن تولیدی است در خور و شایسته استان و متعاقب آن کشور عزیزمان ایران.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انسانی همیشه سرمایه های سازمان است افزود: موفقیت مدیران در گرو نیروی انسانی متعهد است و این نمود در سازمان جهاد کشاورزی  به عینه دیده میشود.

وی ادامه داد: استان کردستان در رشد اقتصادی  چه در سالهای گذشته و چه امسال رشد مثبتی داشته است.
 
اسکندری با اشاره به اینکه لطف خدا، بارندگی های مناسب و هماهنگی های خوب درون سازمانی را نیز زمینه ساز این موفقیت عنوان کرد و گفت: همه همچون چرخهای منظم یک ماشین تولید، دست در دست هم تلاش مینمایند تا تولید پابرجا باشد و هرسال با افتخار از اقتصاد کشاورزی استان با رشد مثبت یاد کنیم.

اسکندری در پایان گفت: رونق کردستان فقط در تولید گندم نیست بلکه  در عرصه های تولید گوشت سفید، سیلو سازی، تولید  تخم مرغ، افزایش تولید کلزا، چغندر قند، سیب زمینی و محصولات باغی همیشه حرفی برای گفتن داشته ایم که این نتیجه ی تلاش همکاران در کنار مولدین استان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان