پاسخ واعظی به ادعاهای یاسر هاشمی درباره اطرافیان روحانی /زمانی که آیت الله هاشمی در کنج انزوا بود، مرتبا با ایشان در ارتباط بودیم

واعظی در پاسخ به یاسر هاشمی گفته بود: اگر قرار بود به شکل حذفی و منفعت طلبانه عمل کنیم، آن زمانی که مرحوم هاشمی در دوره ۸ ساله احمدی نژاد در کنج انزوا قرار گرفته بودند، جور دیگری عمل می‌کردیم. در آن دوره ما مرتبا با آقای هاشمی در ارتباط بودیم.

پاسخ واعظی به ادعاهای یاسر هاشمی درباره اطرافیان روحانی /زمانی که آیت الله هاشمی در کنج انزوا بود، مرتبا با ایشان در ارتباط بودیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی ، رییس دفتر اسبق رییس جمهور و قائم مقام حزب اعتدال و توسعه درباره اینکه اخیرا یاسر هاشمی با انتشار مطلبی ضمن مقایسه شرایط کنونی با شرایط پس از انتخابات 92، تاکید کرد که همانطور که الان افرادی، اطراف آقای پزشکیان را قبضه کرده اند و موجب حذف دوستان و یاران او شدند ، در سال 92 هم افرادی نظیر محمود واعظی و محمدباقر نوبخت، اطراف آقای روحانی را قبضه کردند و اجازه مانور به یاران سیاسی اصلی روحانی نظیر مرحوم هاشمی را نمی دادند در مصاحبه با روزنامه جام جم گفت: مقایسه اطرافیان دکتر پزشکیان با دکترروحانی درست نیست ، زیرا بنده و آقای دکتر نوبخت قبل از اینکه برای انتخابات سال 92 به آقای روحانی کمک کنیم ، در مرکز تحقیقات استراتژیک ،معاون ایشان بودیم.

اهم اظهارات واعظی را بخوانید؛

*البته همان زمان، و حتی قبل از آن، بهترین روابط را با مرحوم هاشمی رفسنجانی داشتیم و تا وقتی که ایشان در قید حیات بودند ، روابط خوب ما همواره حفظ شد.

*مرحوم هاشمی رفسنجانی انسان بسیار بزرگی بودند و خدمات زیادی را قبل و بعد از انقلاب اسلامی ارائه کردند و  ایران و تاریخ ایران هیچ گاه نقش و خدمات این مرد بزرگ را فراموش نخواهد کرد. 

*هاشمی متعلق به همه ماست.

*اگر قرار بود به شکل حذفی و منفعت طلبانه عمل کنیم، آن زمانی که مرحوم هاشمی در دوره 8 ساله احمدی نژاد در کنج انزوا قرار گرفته بودند، جور دیگری عمل می‌کردیم. در ان دوره ما مرتبا با آقای هاشمی در ارتباط بودیم . 

*این حرفها درست نیست و بنده نمی دانم آقای یاسر هاشمی ، چرا ، چگونه و در چه شرایطی این صحبت ها و مقایسات خلاف واقع را مطرح و به یاران اصیل هاشمی این چنین کم لطفی کرده!

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان