آذری جهرمی: گفتند می‌دانیم متهم به پرسپولیسی بودنی، گفتم متهم نه، مفتخر به پرسپولیسی بودنم /پیشنهاد وزارت ارتباطات و وزارت ورزش را نپذیرفتم

محمد جواد آذری جهرمی از ماجرای پیشنهاد به او برای حضور در دولت چهاردهم روایت کرده است.

آذری جهرمی: گفتند می‌دانیم متهم به پرسپولیسی بودنی، گفتم متهم نه، مفتخر به پرسپولیسی بودنم /پیشنهاد وزارت ارتباطات و وزارت ورزش را نپذیرفتم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد جواد آذری جهرمی، در گفتگویی، درخصوص حضورش در دولت چهاردهم اظهار داشت: ما زمانی که بحث کمپین انتخاباتی رو شروع کردیم با آقای دکتر لاریجانی کار را آغاز کردیم و بنا بود با آقای ظریف در واقع همزمان کار را شروع کنیم. اما در هر صورت مسیر طور دیگری چرخید و آقای دکتر پزشکیان تایید صلاحیت شد و آقای دکتر لاریجانی رد شدند.

وی ادامه داد: بعد از انتخابات هم من اعلام کردم که خب دیگر من کاری ندارم و ماموریتم تمام شده است و برمی گردم به ادامه تحصیلم می‌پردازم. در نتیجه این صحبت بنده یک فضای خیلی تندی به وجود آمد. به ما گفتند شما قهر کردی و رفته‌ای، ولی من در جواب گفتم آدم عاقل که الان قهر نمی کند.

آذری جهرمی در ادامه تاکید کرد: از جانب مردم بازخوردهای بسیار تندی آمد که ما به سه گانه شما رای دادیم و در نتیجه این گونه برخوردها بود که مجدد به صحنه بازگشتم. دوستان پیشنهاد دادند که بنده مجددا به وزارت ارتباطات برگردم، اما استدلالی که بنده داشتم این بود که در حوزه ارتباطات سه سال ما در دولت آقای روحانی جنگیدیم که فیلتر نشود و دادگاهی شدیم.

او در پایان اظهار داشت: همچنین از طرف دوستان اصلاحاتی به من پیشنهاد وزارت ورزش شد و گفتم که من پرسپولیسی هستم، گفتند می دانیم، متهم به پرسپولیسی بودنی، گفتم متهم نه، مفتخر به پرسپولیسی بودنم.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان