پایان مهلت انتخاب روش فروش خودرو

شماره روزنامه: ۶۰۹۲ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۶/۱۰ ...

به گزارش ایسنا، ایران‌خودرو از روز یکشنبه (چهارهم شهریور‌ماه) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمامی افرادی که برای ثبت درخواست خرید خودرو در طرح اخیر اقدام کرده‌ بودند، شامل متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده و همچنین خودروهای برقی، برای انتخاب روش فروش مدنظر خود از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت اقدام کنند. بر اساس زمان شش‌روزه در‌نظر‌گرفته‌شده برای مشارکت‌کنندگان، جهت انتخاب نوع طرح فروش، این مهلت دیشب تمام شد.  با توجه به تاکیدات سازمان بازرسی کل کشور در خصوص برخی ابهامات و اشکالات مطرح‌شده و به منظور بهره‌مندی از امکانات جدید ایجادشده در سامانه و موارد تکمیلی، این خودروساز برای تعیین روش فروش توسط متقاضیان، این مهلت شش‌روزه را در نظر گرفته بود. مشتریان، علاوه بر تعیین نوع طرح مدنظر خود می‌توانستند با ملاحظه قیمت‌، مشخصات فنی و کد کلاس محصولات عرضه‌شده، در صورت تمایل، اولویت خودروهای انتخابی خود را تغییر دهند. متقاضیان، نسبت به روش فروش انتخابی، در اولویت‌بندی شرکت داده خواهند شد، اما متقاضیانی که نسبت به تعیین روش فروش در موعد مقرر اقدام نکرده‌اند (با توجه به تمایل اغلب متقاضیان) به صورت پیش‌فرض در دسته متقاضیان طرح فروش فوق‌العاده قرار خواهند گرفت و در آن دسته اولویت‌بندی می‌شوند.

موعد تحویل همه محصولات عرضه‌شده، در شش‌ماهه دوم سال 1403خواهد بود که در روش فروش فوق‌العاده 90روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد و در روش پیش‌فروش متناسب با نوع محصول انتخابی و اولویت کسب‌شده متقاضی در قرعه‌کشی اولویت‌بندی، از چهار تا شش ماه پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان