آرامش ، امنیت و نظم جزیره مدیون زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش است

رحیم سرهنگی با قدردانی از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش، به برخی از مشکلات معیشتی آنان اشاره و تاکید نمود : کارکنان دولت باید از امکانات رفاهی دولتی در راستای ارتقاء کارایی عملکردها بهره مند شوند از اینرو نگاه ما به این مقوله، تخصیص یکسان این امکانات به درون و برون سازمان است.

آرامش ، امنیت و نظم جزیره مدیون زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش، به مناسبت هفته دولت، سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به همراه جمعی از مسئولان این فرماندهی با رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در سالن اجتماعات این سازمان دیدار کردند.

رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی( ع) و ثامن الائمّه ( ع) و تبریک هفته دولت و تقدیر ازکارکنان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش گفت: پیام اساسی هفته دولت یادآوری این مهم است که فلسفه وجودی ما، ارائه بهترین خدمت با بهترین کیفیت به مردم است.

وی با تشریح عملکرد دولت و حاکمیت در نظام های مختلف اجتماعی و تفاوت آن با نظام و حاکمیت اسلامی خاطر نشان کرد: علاوه بر فعالیت ها در چارجوب وظایف، یک وظیفه انسانی در قبال جامعه بر عهده داریم و آن کار جهادی است که فراتر از مسوولیت ها و وظایف تعیین شده و در راستای خدمتگزاری به مردم است و این مهم به کرات در عمر نظام جمهوری اسلامی ایران مشاهده شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که ما یک بدنه هستیم که بتوانیم امنیت و اقتصاد این جامعه را ارتقا دهیم و نگاه داشتن تعادل این دو مقوله در جزیره کیش بسیار سخت است؛ افزود: درایت و مدیریت سرهنگ "علی اصغر جمالی " فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به همراه تلاش شبانه روزی کارکنان این فرماندهی، زمینه ساز امنیت و آرامش این منطقه شده است.

وی امیدآفرینی و نقش آفرینی در راستای رضایتمندی مردم را وظیفه تمامی آحاد جامعه دانست و تاکید کرد: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است بنابراین تا حدالامکان و در چارچوب وظایف خود و قانون، به نفع مردم انعطاف پذیر باشیم تا از فشارهای اقتصادی و اثرات مشکلات معیشتی مردم بکاهیم و زمینه ساز امید آفرینی در جامعه باشیم.

سرهنگی ادامه داد: انعکاس روزانه نارضایتی اجتماعی از عملکردها در شبکه مجازی، با توجه به دسترسی عموم مردم به این شبکه، رفته رفته باعث تخریب عرق ملی و انسانی می شود که بسیار خطرناک است. زیرا اعتقاد راسخ داریم 80 درصد امنیت یک جامعه بازدارندگی درونی افراد جامعه است و اگر قید و بندی وجود نداشته باشد جامعه مورد هرج و مرج قرار می گیرد.

سرهنگی با تقدیر از زحمات شبانه روزی کارکنان فرماندهی انتظامی ویژه کیش، به برخی از مشکلات معیشتی آنان اشاره و تاکید کرد کرد: کارکنان دولت باید از امکانات رفاهی دولتی در راستای ارتقاء کارایی عملکردها بهره مند شوند از اینرو نگاه ما به این مقوله، تخصیص یکسان این امکانات به درون و برون سازمان است.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنان رحیم سرهنگی، علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با تشریح برخی از عملکردهای این فرماندهی از همکاری و تعامل سازمان منطقه آزاد کیش با این فرماندهی قدردانی کرد.

وی با اشاره به اجرای 35 طرح در حوزه ترافیک ، کاهش چشمگیر تصادفات در جزیره کیش را مثبت و امیدوار کننده ارزیابی کرد و افزود: با اجرا و ارتقای فرهنگ ترافیکی و توجه به مقوله انضباط اجتماعی از ابتدای سال تاکنون تصادفات منجر به فوت 88 درصد کاهش داشته است .

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با ابراز نگرانی از رشد 130 درصدی وقوع جرایم فضای مجازی از ابتدای امسال تا کنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته گفت: در این خصوص 141 پرونده تشکیل شده است که 98 درصد آن به مبلغ 55 میلیارد ریال با اقدامات به موقع، سریع و صحیح همکاران، منجر به کشف شده و به مالباختگان عودت شده است.

گفتنی است تکمیل ساختمان جدید پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی کیش و رسیدگی به امور رفاهی کارکنان این فرماندهی از دیگر موضوعاتی بود که در این دیدار مطرح شد و در پایان، لوح تقدیر از سوی علی اصغر جمالی فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش به رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اهدا شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان