مدیریت خلاقانه؛ محمدیه را شهر نمونه کرد

مدیرکل سازمان بازرسی استان قزوین گفت: با مدیریت و ابتکار خلاقانه شهردار محمدیه، این شهر در حوزه شهرسازی الگو و نمونه است.

مدیریت خلاقانه؛ محمدیه را شهر نمونه کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  «ابوالفضل خمسه» مدیر کل سازمان بازرسی استان قزوین در دیدار محمد پیری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدیه اظهارکرد: محمدیه شهری با زیرساخت های خوب و در حوزه شهرسازی الگو و نمونه است.

وی عنوان کرد: با مدیریت و ابتکار خلاقانه شهردار جایگاه محمدیه محفوظ نگه داشته شده است و امید است با همین نگاه خلاقانه، حرکت و توسعه در شهر محمدیه و مهرگان استمرار داشته باشد.

مدیر کل سازمان بازرسی استان قزوین با بیان اینکه درآمد پایدار تعاریف مختلفی دارد، اضافه کرد: چشم انداز مدیریت شهری در درآمد پایدار ایجاد زیرساخت برای آیندگان است تا با آینده نگری تطبیق داشته باشد.

نگاه مدیران در حوزه بودجه باید واقع نگر باشد

خمسه با بیان اینکه مستندسازی از ظرفیت ها و اقدامات، رابطه مستقیم با توانمندی مدیریت شهری دارد افزود: درخصوص استفاده از ظرفیت ها حرکت و اقدام بدون برنامه ممنوع و منجر به شکست خواهد شد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان گفت: نگاه مدیران در حوزه بودجه باید واقع نگر باشد و در هزینه کردها دقت لازم را داشته باشند.

خمسه با اشاره به برنامه ها و اقدامات فرهنگی اظهار کرد: اجرای برنامه های فرهنگی باید خروجی داشته باشد و رضایتمندی مردم را تأمین کند چرا که اجرای برنامه های فرهنگی رابطه مستقیم با نشاط و شادی شهروندان دارد.

حوزه های درون نظارتی سازمان ها تقویت گردد

وی تصریح کرد: باید حوزه های درون نظارتی سازمان ها و ادارات را تقویت کرد تا با قاعده گذاری‌ غلط نارضایتی ایجاد نگردد.

مدیرکل سازمان بازرسی استان همچنین با اشاره به کار خلاقانه و جهادی در اجرای طرح ها اظهارکرد: در راستای تسریع در اجرای برنامه ها پس از طرح خلاقانه، میان بر در کارها در راستای منویات مقام معظم رهبری( مدظله العالی) تولید گردد تا شاهد کاهش هزینه ها و زمان باشیم.

خمسه بیان کرد: همراهی و همکاری اعضای شورای شهر با شهردار منجر به رشد و توسعه شهری، ارائه طرح ها و ایده های خلاق خواهد شد .

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در اجرای امور و به جهت هم افزایی، انتقاد منجر به رشد و پیشرفت خواهد شد، گفت: امیدواریم مدیران قدرت نقدپذیری را به جهت رفع ایرادات و انتقادات و پیشبرد اهداف عالی در خود تقویت کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان