ماهان شبکه ایرانیان

نکوداشت شهدای رسانه برگزار می‌شود

مراسم نکوداشت شهدای رسانه از طرف بسیج رسانه و با همکاری صداوسیمای فارس برگزار می‌شود.

نکوداشت شهدای رسانه برگزار می‌شود

به گزارش ایسنا، در این مراسم سردار مجتبی مینایی از پیشکسوتان و همسنگران رزمندگان و شهدا، محمد عسلی، مدیر مسئول روزنامه «عصر مردم »، میلاد امیرنژاد، مسئول بسیج رسانه و سیدتقی سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس حضور داشتند.

میلاد امیرنژاد، مسئول بسیج رسانه در دیدار جمعی از اعضای این تشکل، گفت: این مراسم با هدف پاسداشت مقام و منزلت شهدای رسانه با همکاری صداوسیمای فارس برگزار می‌شود.

سیدتقی سهرابی، مدیرکل صداوسیمای فارس با استقبال از همکاری برای بهتر برگزار شدن این مراسم معنوی، گفت: گرامیداشت شهدا، بزرگداشت و تجلیل عزیزانی که هستی خود را در طبَق اخلاص گذاشتند، پیمودن راهی است که رهبر فرزانه انقلاب آن را به ما نشان دادند.

او ادامه داد: زمانی که با محدودیت‌های فراوانی مواجه بودیم و امکانات ما در مقابل امکانات دشمن خیلی ناچیز بود، شهدا با عزم راسخ و ایمان قوی به فرمان رهبر الهی به میدان آمدند و گره‌ها را باز کردند و از مشکلات نهراسیدند.

سهرابی از شهید والامقام «حسن تهرانی مقدم» که مبتکر و مخترع سلاح‌های موشکی بود، یاد کرد و گفت: این شهید عزیز هرگز به نبود امکانات توجه نکرد و اگر به خاطر محدودیت‌ها و کمبودها دلسرد می‌شد، این کار عظیم به نتیجه نمی‌رسید. این شهید والامقام و با ایمان به مدد الهی و با وجود همه محدودیت‌ها تلاش کرد و کار را به نتیجه رساند. تلاش‌های او باعث شد که ایران به مقتدرترین کشور منطقه در بعد سلاح‌های دوربرد و موشکی تبدیل شود.

مدیرکل صداوسیمای فارس با اشاره به برخورداری از امکانات و ظرفیت‌های بالقوه در زمینه کار فرهنگی، گفت: ما اکنون امکانات فراوانی داریم، این در حالی است که در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس، با کمبود شدید وسایل ابتدایی مثل دوربین و بی‌سیم مواجه بودیم؛ اما با وجود رزمندگانی که به راه درست امام ایمان داشتند و به خدا توکل کرده بودند، پیروز شدیم. اگر در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و دیگر زمینه‌ها هم مانند دفاع مقدس کار کنیم، موفقیت ما تضمین‌شده خواهد بود.

سهرابی با اشاره به ساخت مستندهای فاخر درباره آثار و زندگی شهدا، افزود: شهدای رسانه هم مانند شهدای دفاع مقدس و شهدای حرم حق بزرگی به گردن ما دارند و لازم است برای آن‌ها کاری انجام دهیم. شهدا به ما و کار ما نیاز ندارند، این ما هستیم که به شهدا و کار فرهنگی برای شهدا نیازمندیم.
او در ادامه گفت: ما در موقعیت حساسی قرار داریم و می‌توانیم با پیمودن راه شهدا، بزرگداشت شهدا و معرفی شهدا به جامعه و نسل جوان، از پیچ‌های خطرناک عبور کنیم.


در ادامه جلسه، سردار مینایی با تجلیل از شهدا، بویژه شهدای رسانه، گفت: کار شهدای رسانه بسیار ارزشمند است، این عزیزان خطر را به جان می‌خریدند و مجاهدت و ایثارگری رزمندگان، هنر و ایثار دیگران را نشان می‌داد و برای تاریخ ثبت و ضبط می‌شد. شهدا، خود دیده نمی‌شدند ما باید به نحو شایسته به معرفی این عزیزان بپردازیم.
محمد عسلی، مدیرمسئول روزنامه «عصر مردم» هم به خدمات انجام‌شده برای شهدای رسانه اشاره کرد و گفت: شب شعری برای شهدای رسانه با همت شاعران عزیز برگزار خواهد شد، امکانات ما باید فراهم شود تا بتوانیم به نحو شایسته‌ای این کار ارزشمند را انجام دهیم.

امیرنژاد، مسئول بسیج رسانه هم برای برگزاری شب شعری مناسب و در شأن شهدای رسانه اعلام آمادگی کرد و گفت: امیداورم بتوانیم با همت شاعران انقلابی استان که همیشه در صف مقدم مبارزات فرهنگی حضور داشته و دارند کاری شایسته و درخور این عزیزان و در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ارائه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان