وقوع حادثه دریایی در سواحل غربی یمن

سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه دریایی در سواحل جنوب غربی یمن خبر داد.

وقوع حادثه دریایی در سواحل غربی یمن

به گزارش خبرآنلاین، سازمان عملیات تجاری دریایی انگلیس اعلام کرد که گزارشی مبنی بر اصابت گلوله‌هایی به یک کشتی در 70 مایلی شمال غربی الصلیف (بندر الحدیده واقع در جنوب غربی یمن) دریافت کرده است.

در این پیوند، پایگاه خبری رای الیوم به نقل از سازمان عملیات تجاری دریایی انگلیس افزود که بامداد امروز (دوشنبه) یک کشتی تجاری در 70 مایلی شمال غربی الصلیف (بندر الحدیده) در یمن مورد حمله پرتابه های ناشناس قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، این منبع با اشاره به اینکه انفجار سومی در نزدیکی این کشتی رخ داده است، به نقل از سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیش اضافه کرد که خسارات در حال ارزیابی است و این حمله هیچ تلفات جانی نداشته است.

 نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ را هدف قرار می‌دهند.

اخیرا شبکه المیادین به نقل از یک منبع یمنی از کاهش بی‌سابقه تردد کشتی‌های آمریکایی و انگلیسی به فلسطین اشغالی پس از تجاوز رژیم صهیونیستی به الحدیده خبر داد و افزود که نوعی وحشت و احتیاط در میان این شرکت‌ها و کشتی‌ها به وجود آمده است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان