فوری: لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد

وحید شمسایی فهرست ۱۴ نفره تیم ملی فوتسال برای جام جهانی ازبکستان را اعلام کرد.

فوری: لیست تیم ملی برای جام جهانی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتسال ایران که خود را آماده حضور در رقابت‌های جام جهانی در کشور ازبکستان می‌کند، در فاصله 12 روز مانده تا شروع رسمی این مسابقات، فهرست نهایی خود را با حضور 14 بازیکن برای فیفا ارسال کرد.

وحید شمسایی پس از انجام دو مسابقه تدارکاتی مقابل قرقیزستان که یک شکست و یک تساوی را به دنبال داشت و 15 بازیکن را برای این دو بازی به همراه خود برده بود، تنها نام مسعود یوسف، بازیکن گیتی‌پسند را خط زد و لیست نهایی خود را مشخص کرد.

نیمی از لیست 14 نفره تیم ملی فوتسال ایران را بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان، قهرمان فصل اخیر لیگ برتر تشکیل می‌دهند و هفت نماینده از این تیم در جام جهانی 2024 ازبکستان حضور خواهند داشت.

سه ستاره گهرزمین سیرجان و سابق مایورکا پالما اسپانیا نیز مسافر جام جهانی هستند، دو بازیکن از باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شده‌اند و کراپ الوند هم دو نماینده در تیم ملی فوتسال ایران دارد.

رقابت‌های جام جهانی فوتسال از روز 24 شهریور تا 15 مهر در ازبکستان دنبال می‌شود که ملی‌پوشان فوتسال ایران در گروه F باید با تیم‌های فرانسه، ونزوئلا و گواتمالا رقابت کنند و به دنبال صعود به دور حذفی باشند.

فهرست نهایی تیم ملی فوتسال ایران با حضور 14 بازیکن برای مسابقات جام جهانی به شرح زیر هستند:

دروازه‌بانان
باقر محمدی (گیتی‌پسند) و سعید مومنی (کراپ الوند)

بازیکنان
محمدرضا سنگ‌سفیدی (گیتی‌پسند)، علیرضا رفیعی‌پور (گیتی‌پسند)، محمدحسین درخشانی (گیتی‌پسند)، علی‌اصغر حسن‌زاده (مس سونگون)، سالار آقاپور (گهرزمین)، امیرحسین داوودی (گیتی‌پسند)، مهدی کریمی (گیتی‌پسند)، مسلم اولادقباد (گهر زمین)، سجاد یوسف‌خواه (کراپ الوند)، بهروز عظیمی (مس سونگون)، سعید احمدعباسی (گیتی‌پسند) و حسین طیبی (گهرزمین)

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان