اسپیکر jbl؛ معرفی شوالیه های محبوب و پرطرفدار جی بی ال

با خرید یکی از مدل‌های اسپیکر jbl می‌توانید از گوش سپردن به انواع محتوای صوتی لذت بیشتری ببرید.

اسپیکر jbl؛ معرفی شوالیه های محبوب و پرطرفدار جی بی ال

پخش صدای با کیفیت در نزدیکی ما باعث ایجاد سرزندگی و حال بهتر می‌شود، بنابراین درصورتیکه به موسیقی و صدا به اندازه سایر بخش‌های دیگر زندگی اهمیت می‌دهید، بهتر است به فکر خرید یکی از بهترین و معروف‌ترین اسپیکرهای معروف موجود در بازا باشید. با خرید یکی از مدل‌های اسپیکر jbl می‌توانید از گوش سپردن به انواع محتوای صوتی لذت بیشتری ببرید.

اسپیکرهای جی بی ال بر اساس طراحی به چند دسته تقسیم می‌شود؟

اسپیکرهای جی بی ال کاملا شبیه به سایر محصولات حوزه تکنولوژی دارای دسته بندی و طراحی‌های متفاوتی هستند. اگر نیاز به اسپیکر کوچک حتی در حد جیبی یا نیاز به مدل بزرگ آن دارید، می‌توانید ابتدا با مشاهده مدل‌های متنوع و بعد از آن مطالعه مشخصات محصول تصمیم به خرید بهترین و شبیه‌ترین مدل بگیرید.

اسپیکر بزرگ خانگی

حتما شما هم تا به امروز با اسپیکرهای بزرگ خانگی که قد و قامت بلندی دارند و روی آن‌ها درگاه‌ها و کلیدهای زیادی دیده می‌شود، آشنا شده‌اید. به این مدل اسپیکرهای بزرگ که برای نمایش خانگی از آن‌ها استفاده می‌شود، ساند بار هم می‌گویند.

اگر تلویزیون بزرگی دارید و تمایل به شنیدن صدای استریو و دوگانه شما را به سمت استفاده از اسپیکرهای بزرگ می‌کشاند، می‌توانید با خرید ساند بار برای تلویزیون و استفاده از بهترین سیستم‌های صوتی با بیس و توان خروجی بالای بلندگوها، به درجه بالایی از رضایت برسید.

ساند بارها ممکن است که در قسمت پایینی بدنه خود به چرخ‌های کمک رسان جهت جابه‌جایی مجهز شده‌ باشند؛ اما این موضوع برای تمامی مدل‌ها از تمامی برندها صدق نمی‌کند و ممکن است که جابه‌جا کردن ساندبار کار آسان و بدون زحمتی نباشد؛ در حقیقت به این دلیل که ساندبارهای بزرگ خانگی اصلا سیستم صوتی متحرکی به حساب نمی‌آیند و جهت جابه‌جایی مداوم در محل‌های مختلف طراحی نشده‌اند، کاملا گزینه مناسب و با ارزشی برای خرید در سالن و فضاهای متوسط و بزرگ به حساب می‌آیند.

اسپیکر متوسط (پارتی باکس)

اگر برای محل کار یا سالن و فضاهای متوسطی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، قصد خرید اسپیکر دارید، بهتر است از اسپیکرهای متوسط یا مدل رومیزی استفاده کنید.

با توجه به اینکه متراژ و فضای مد نظر تاثیر بالایی روی خرید اسپیکر دارد، در صورتیکه احساس می‌کنید در فضایی شلوغ‌تر از حد معمول هستید و نیاز به سیستم صوتی و پخش موزیک دارید، می‌توانید از اسپیکرهای قایل حمل؛ اما بزرگی که به آن‌ها پارتی باکس گفته می‌شود، استفاده کنید؛ البته اسپیکرهای رومیزی فراوانی هم هستند که به اندازه پارتی باکس جی بی ال از بیس صدا و قدرت پخش بالایی برخوردارند و درصورت نیاز به اسپیکر جمع‌وجور می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در ارتباط با حمل و نقل و جابه‌جایی اسپیکر رومیزی می‌توان به این نکته اشاره کرد که اسپیکرهای رومیزی قابلیت جابه‌جایی در سفر را هم دارند، اما به دلیل حساس بودن بدنه‌ و درایور آن‌ها نسبت به ضربه و تکان‌های شدید، بهتر است با احتیاط جابه‌جا شوند.

اسپیکر کوچک (دستی یا جیبی)

یکی از بهترین لذت‌های دنیا گوش دادن به موزیک در هر شرایطی است. در حقیقت رخ دادن این اتفاق می‌تواند کمک‌های فراوانی به شما در زمینه جذب آرامش و خوشحالی بیشتر کند. اگر بودجه محدودی دارید یا حتی بودجه هم کامل است؛ اما نیاز به اسپیکر جمع‌وجور و جیبی دارید، می‌توانید از اسپیکرهای کوچک و دستی استفاده کنید.

ویژگی و مشخصات بهترین مدل اسپیکر جی بی ال

اسپیکر jbl؛ معرفی شوالیه های محبوب و پرطرفدار جی بی ال

خرید بهترین اسپیکر جی بی ال می‌تواند یکی از بهترین خریدهای شما محسوب شود، چرا که این برند به نام و معروف برای ساخت محصولاتش از متریال و فناوری‌های به‌روز و درجه یکی استفاده می‌کند تا همواره اعتبار به دست آمده را بیشتر کرده و به عنوان بهترین برند حوزه لوازم صوتی و دیجیتال محسوب شود.

درایور اسپیکر

آیا تا به حال هنگام خرید اسپیکر با مفهوم و ویژگی قطر درایور روبه‌رو شده‌اید؟ اسپیکرهای داخلی که توان و عامل پخش صدا از یک دستگاه اسپیکر می‌شوند، دارای درایوری هستند که قطر این درایور تعیین کننده میزان بلندی و کیفیت صدا است. زمانی که برای خرید بهترین اسپیکر jbl چه در اندازه کوچک (اسپیکر جیبی جی بی ال) و چه در اندازه پارتی باکس اقدام می‌کنید، حتما باید در درجه اول میزان قطر درایور که عددی بر حسب میلی‌متر است را بررسی کنید و بابت مناسب بودن مدل انتخاب شده برای فضای داخلی خود مطمئن شوید.

رابطه قطر درایور اسپیکر با بیس صدا رابطه‌ای مستقیم به حساب می‌آید. هرچقدر یک درایور بزرگ‌تر باشد، گزینه مناسب‌تری برای تولید صدا با فرکانس پایین‌تر و بیس قوی‌تر است، در حالی که از درایورهای کوچک‌تر برای تولید صدا با فرکانس بالا و جزئیات بیشتر استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، یک درایور 15 اینچی می‌تواند صدای عمیق‌تری ایجاد کند و برای موسیقی‌هایی مانند راک و امتال هم مناسب دیده می‌شود، در صورتی که یک درایور 5 اینچی می‌تواند صداهای شفاف‌تر و دقیق‌تری به گوش شما برساند که برای موسیقی‌های کلاسیک و جاز هم فوق‌العاده است. هنگام انتخاب قطر درایور مناسب برای اسپیکر بهتر است ابتدا با نیازهای خود آشنا باشید. اگر به دنبال اسپیکری برای استفاده در فضای خانه و محل کار هستید و می‌خواهید صدای با کیفیت بالا برای تماشای فیلم‌ها و گوش دادن به موسیقی‌های مختلف به گوش‌های شما برسد، ترکیبی از درایورهای بزرگ و کوچک می‌تواند گزینه مناسبی باشد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب سیستم‌های صوتی و حرفه‌ای هم باید به دنبال درایورهای بزرگ‌تر با قطر 15 اینچ یا بیشتر از آن باشید تا صدای قوی‌تر و عمیق‌تری بشنوید. در مجموع به خاطر داشته باشید که هر چقدر قطر درایور یک اسپیکر بزرگ‌تر باشد، برا فضای بزرگ‌تر مناسب‌تر خواهد بود.

روش اتصال بهترین اسپیکر خانگی جی بی ال به سایر دستگاه‌ها

روش اتصال اسپیکر یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید و پرداخت وجه باید به آن توجه کنید. در حال حاضر تمامی اسپیکرها با قابلیت اتصال بلوتوثی روانه بازار می‌شوند؛ اما تعدادی از آن‌ها هم هستند که در کنار پشتیبانی از بلوتوث به درگاه و پورت‌های USB Type C و USB Type A یا حتی جک 3.5 میلی‌متری صدا مجهز می‌شوند.

توان خروجی اسپیکر را جدی بگیرید

هر چقدر توان خروجی یک اسپیکر بالاتر باشد، اسپیکر قدرت پخش صدای بالاتری دارد. توان صدای اسپیکر بر حسب وات بیان می‌شود و در لیست مولفه‌های مهمی قرار دارد که هنگام خرید باید به آن توجه کنید.

بررسی قابلیت ها و ویژگی های کاربردی جانبی

همواره وجود ویژگی‌های کاربردی در هر اسپیکر می‌تواند خدمات بیشتری به شما توسط همان محصول ارائه دهد. بهتر است پیش از خرید حتما اینگونه موارد را هم بررسی کنید.

قابلیت های بهترین اسپیکر های jbl

  • قابلیت TWS Mode برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر و ایجاد صدای استریو 
  • مجهز بودن اسپیکر به پد DJ با قابلیت نواختن درام، کیبورد و پیانو
  • قابلیت کارائوکه
  • شارژ کردن دستگاه های دیگر از طریق پورت USB

اسپیکر jbl؛ معرفی شوالیه های محبوب و پرطرفدار جی بی ال

شما می‌توانید با بررسی لیست مشخصات محصولی که قیمت آن نزدیک به بودجه شما است، پیش از پرداخت وجه تا حد زیادی با محصول آشنا شوید و برای خود خریدی مطمئن را رقم بزنید. فراموش نکنید که هنگام خرید به مواردی مانند قطر درایور اسپیکر، توان خروجی، نحوه اتصال به سایر سیستم‌ها و ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع توجه کنید.

انتخاب بهترین مدل اسپیکر جی بی ال ؛ معرفی بهترین مدل‌ها

اسپیکر بلوتوثی خانگی جی بی ال مدل Party Box 1000

  • پشتیبانی از اتصال با سیم و بی سیم
  • دارای 2 چرخ زیر اسپیکر برای جابه‌جایی راحت‌تر
  • مجهز به دکمه‌های تنظیم صدا و کلید کنترل محتوای در حال پخش
  • پشتیبانی از فناوری TWS Mode برای اتصال دو اسپیکر به یکدیگر و ایجاد صدای استریو
  • توان خروجی 1100 وات
  • مناسب برای مهمانی‌های بزرگ

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Authentics 300

  • پشتیبانی از اتصال بی سیم
  • پشتیبانی از Wi-Fi و سرویس‌های موسیقی مانند Spotify و AirPlay
  • مجهز به دکمه‌ها و کلیدهای MOMENT، غلتک تنظیم TREBLE و غلتک تنظیم BASS
  • بازدهی باتری به مدت 8 ساعت
  • توان خروجی 100 وات
  • مناسب برای مهمانی در خانه با متراژهای کوچک

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 6

  • پشتیبانی از اتصال بی سیم
  • اتصال به سایر دستگاه‌ها با Partyboost
  • بازدهی باتری به مدت 12 ساعت
  • توان خروجی 30 وات
  • مناسب برای مهمانی در خانه با متراژهای کوچک
  • دارای استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و گرد و غبار

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Clip 5

  • پشتیبانی از اتصال بی سیم
  • بازدهی باتری به مدت 12 ساعت
  • توان خروجی 7 وات
  • حمل و جایگیری آسان
  • دارای استاندارد IP67 جهت مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و گرد و غبار

سایر اسپیکرهای کوچک جیبی و قابل حمل

  1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل GO 3
  2. اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل Go 4
  3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Go Essential

سایر اسپیکرهای رومیزی

  1. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال Boombox 3
  2. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل 2 Charge Essential
  3. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل charge 5
  4. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Party Box on the go

سایر اسپیکر خانگی، پارتی باکس

  1. پارتی باکس جی بی ال مدل partybox Stage 320
  2. اسپیکر پرتابل بلوتوث جی بی ال پارتی باکس مدل PartyBox 710
  3. پارتی باکس جی بی ال مدل PartyBox Club 120

و در نهایت

اگر این مطلب را انتخاب کرده‌اید، یعنی کیفیت صدا برای شما اهمیت بالایی دارد و ترجیح می‌دهید موزیک یا هر محتوای صوتی را با بهترین کیفیت به گوش‌های خود تقویم کنید. در این مطلب ما نه تنها معیارهای مورد نیاز برای انتخاب یک اسپیکر مناسب از جی بی ال، که مدل‌های خوب و برتر این برند را نیز معرفی کردیم. شما می‌توانید تمامی این اسپیکرها و مدل‌های دیگر را از فروشگاه اینترنتی تکنولایف با یک قیمت عالی برای خود خریداری کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان