واکنش زیدآبادی به اخبار غیررسمی درباره اعلام جرم علیه او/ از پیگیری قضایی استقبال می‌کنم/کسی که آتش‌بیار معرکه شده چه نقشی داشته که به هراس افتاده است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود، به خبر اعلام جرم توسط صابرین نیوز واکنش نشان داده است.

واکنش زیدآبادی به اخبار غیررسمی درباره اعلام جرم علیه او/ از پیگیری قضایی استقبال می‌کنم/کسی که آتش‌بیار معرکه شده چه نقشی داشته که به هراس افتاده است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد زیذآبادی، قعال سیاسی اصلاح‌طلب، با انتشار یادداشتی با عنوان «اعلام جرم» در کانال تلگرامی خود، نوشت:

صابرین‌نیوز از اعلام‌جرم دادستانی علیه من به اتهام بیان اظهارات غیرواقع و نشر اکاذیب در جریان مناظره‌ام با شیخ مهدی طائب خبر داده است. اطمینان از صحت و سقم این خبر در تعطیلات کنونی برای من امکانپذیر نیست، اما اگر خبر صحت داشته باشد، یادآوری چند نکته ضروری است.

یک. در این فرصت اندک دادستانی به چه طریقی کذب ادعاهای من و صدق ادعاهای آقای طائب را دریافته است؟

دو. پیگیری قضایی ادعاهای افراد به خودی خود، نه فقط مشکلی نیست بلکه من به شخصه از آن استقبال می‌کنم.

سه. می‌دانم که درخواست علنی بودن دادگاه احتمالی و یا حضور هیئت منصفه در آن، اجابت نمی‌شود، بنابراین درخواستم، حضور نمایندگانی از نهاد رهبری و دفتر ریاست جمهوری در دادگاه احتمالی است تا گزارش آن را به مقام‌های بلندپایه منتقل کنند.

چهار. من در سال‌های اخیر بارها این پرسش را مطرح کرده‌ام که آیا یک نفر در این کشور پیدا نمی‌شود که به من بگوید در سال 88 من به کدامین جرم دستگیر و به کدامین گناه مورد آن نوع رفتارها قرار گرفتم، اما هیچ پاسخی از هیچکس نشنیدم. امیدارم اعلام جرم مطرح شده در رسانه‌ها از سوی دادستانی، منجر به پاسخ روشنی به این پرسش شود.

پنج. همانطور که پیش از این هم نوشته‌ام تخلف و تجاوز به حقوق دیگران از سوی کارگزاران حکومتی در همهٔ نظام‌های سیاسی رخ می‌دهد. تفاوت نظام‌های سیاسی در این نیست، بلکه در نوع مواجهه با نقض حقوق شهروندان و یا ادعا و انتشار گزارشی در این مورد است. حالا خدا خواسته است که من ادعایم را در تریبونی عمومی مطرح کنم، ببینیم نوع مواجههٔ دستگاه‌ها با آن چگونه خواهد بود.

شش. متأسفانه در مسائل سیاسی هرگاه پای دستگاه قضایی به وسط می‌آید، به دلیل نوع اقدامات گذشته، دل دوستان و خانواده‌های افراد ذیربط به لرز می‌آید.

خانواده من هنوز از "سندرم زنگِ‌خانه" به سختی رنج می‌برند و همین‌که پای احضار یا رسیدگی قضایی به موضوعی وسط می‌آید، آن را مترداف هجوم به منزل و بازداشت و بی‌خبری و فشار تلقی می‌کنند و به شدت نگران و ناامن می‌شوند. من امیدوارم رئیس دستگاه قضا با اجرای سند تحول تصویب شده، به این سندرم در بین خانواده‌های ایرانی پایان دهد.

هفت. افراد و تیم‌های متخلف، همیشه خود را پشت مقام‌های عالی پنهان می‌کنند، چنانچه سعید مرتضوی هم چنین می‌کرد و بعدها مشخص شد که به شخص رهبری هم گزارش دروغ می‌داده است. اکنون هم فرد مشکوک و ابن‌الوقتی که معمولاً آتش‌بیار هر معرکه‌ای است، با تظاهر به حمایت از رهبری، در بارهٔ موضوع مناظره‌ام با آقای طائب، بد جوری گرد و خاک می‌کند! هدف از این فضاسازی چیست؟ او چه نقشی در آن ماجراها داشته که از رسیدگی عادلانه به آن، به هول و هراس افتاده است؟

هشت. هدف من از طرح موضوع، انتقام‌جویی و یا افشاگری‌ سیاسی نیست، قصدم فقط پایان دادن به رفتارهای غیرقانونی و برخورد با ناقضان حقوق شهروندان در هر لباس و موقعیتی و کمک به اصلاح امور در دولت آقای پزشکیان است.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان