چهارده برند معتبر در «نام‌ها از کجا می‌آیند» مورد بررسی قرار گرفتند

از محمد رضا شجریان تا ژاله آموزگار

شماره روزنامه: ۶۰۹۴ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۶/۱۳ ...

فرزاد مقدم، مدرس و مربی دوره‌های برندسازی و دانش‌آموخته برندینگ، در پیشگفتار این کتاب نوشته است: «برای آموختن برندسازی شخصی علاوه بر مدل‌ها، روش‌ها و تکنیک‌های مختلف، معمولا به مثال نیازمندیم. به قول آلبرت اینشتین، مثال آوردن، یکی از راه‌های آموزش نیست، بلکه تنها راه آموزش است. نشان دادن مثال و الگو، راهی طبیعی و آسان برای یادگیری است. با نمایش نمونه موفق، روش‌ها و مفهوم‌های دشوار و شاید انتزاعی را به چیزی عینی‌تر، آسان‌تر و قابل‌فهم‌تر تبدیل می‌کنیم. از این رو، مثال‌های این کتاب می‌تواند کمکی باشد برای کسانی که در این راه گام برمی‌دارند. شاید مثال‌ها و الگوهای انتخاب‌شده در این کتاب، نمونه‌های جامعی برای در بر گرفتن تمام انواع برندهای شخصی کشور ما نباشند. اما برای تبدیل‌شدن به یک برند شخصی اصیل و ماندگار (اگر چنین دغدغه‌ای را دارید) درس گرفتن از نمونه‌هایی که در این کتاب آورده شده است، کاری است بس شایسته.»حسین گنجی نیز در بخشی از مقدمه خود بر کتاب که به‌تفصیل به برندسازی شخصی پرداخته است، ماجرای کتاب را این‌طور شرح داده است: «برندسازی شخصی یعنی داشتن هدف، الگو، همراه با تلاش مستمر و طولانی که از آن نه‌تنها خسته نشوید که لذت هم ببرید. از زندگی خود باید داستان خوبی برای روایت داشته باشید؛ تنها رسیدن به قله مهم نیست، این مسیر است که برندساز است.»  «نام‌ها از کجا می‌آیند؟» در 188 صفحه و با قیمت 280هزار تومان توسط انتشارات سیمای شرق منتشر شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان