تصادف مرگبار پراید و کامیون/ ۳ نفر جان باختند

تصادف پراید و کامیون در محور گرمسار_ ایوانکی ۳ کشته برجای گذاشت.

تصادف مرگبار پراید و کامیون/ 3 نفر جان باختند

به گزارش خبرآنلاین، معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از برخورد سواری پراید و کامیون در محور گرمسار_ ایوانکی خبر داد و گفت: متاسفانه سانحه سه فوتی بر جای گذاشت.

علیرضا باغبان در گفت‌وگو با مهر، بابیان اینکه حوالی 4:30 بامداد روز جمعه برخورد سواری پراید با کامیون در محور گرمسار_ایوانکی_شریف آباد به هلال احمر گزارش شد، ابراز داشت: امداد گران بلافاصله به محل حادثه اعزام و کار امداد و نجات به سرعت آغاز شد.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت حادثه سه نفر در دم جان باختند، افزود: عملیات رهاسازی برای متوفی‌ها انجام و پیکرها به مقامات انتظامی تحویل داده شدند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه دو مصدوم نیز بر جای گذاشت، ابراز داشت: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

باغبان بابیان اینکه دو سواری پراید و کاپ را کیلومتر شش محور میامی_شاهرود دیگر حادثه مهم رانندگی صبح جمعه بودند، تصریح کرد: این حادثه هشت مصدوم بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه عملیات رهاسازی برای مصدومان به انجام رسید، افزود: پس از انجام اقدامات اولیه مصدومان برای ادامه سیر درمان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

233236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان