طرز تهیه پاستا تالیاتله با طعم معرکه

پاستا جزو غذاهای بسیار خوشمزه و پرطرفدار در بین اکثر افراد می باشد که دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع خوشمزه آن پاستا تالیاتله می باشد که در این مقله طرز تهیه پاستا تالیاتله را به شما آموزش خواهیم داد.

طرز تهیه پاستا تالیاتله با طعم معرکه

پاستا یکی از انواع غذاهای بسیار خوشمزه در بین اکثر افراد می‌ باشد که دارای انواع مختلفی است و یکی از انواع پرطرفدار آن پاستا تالیاتله باشد که در این مرحله طرز تهیه این نوع پاستا را به شما دوستان عزیز آموزش خواهیم داد بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تمایل زیادی به پاستا دارید اما نمی دانید په نوع پاستایی را تهیه کنید بهتر است تا پایان مطب طرز تهیه پاستا تالیاتله همراه ما باشید.

آموزش پاستا تالیاتله

طرز تهیه پاستا تالیاتله با طعم عالی

این پاستا می توانید به راحتی و در مدت زمان کمی با یک سری مواد ساده در منزل تهیه و نوش جان کنید بنابراین، اگر شما نیز به دنبال یک پاستای بسیار خوشمزه هستید می‌ توانید این پاستا را امتحان کنید و از طعم بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید :

مواد لازم :

  • گوشت چرخ کرده : چهارصد
  • هویج نگینی خرد شده : یک عدد
  • ساقه کرفس نگینی خرد شده  : یک عدد
  • سرکه : نصف استکان
  • پیاز : یک عدد
  • سیر : دو حبه
  • عصاره گوشت : سیصد میلی لیتر
  • نمک، فلفل سیاه،  کمی زردچوبه و برگ بو در صورت نداشتن آویشن : به مقدار لازم
  • پاستای آشیانه‌ ای یا فتوچینی : پانصد گرم
  • پنیر پارمسان به منظور تزیین و جعفری : پنجاه گرم
  • گوجه فرنگی : دو قاشق

نحوه تهیه :

به منظور تهیه سس که اسم آن راگو می‌ باشد و البته به آن بلونز نیز گفته می‌ شود ابتدا پیاز ها را نگینی خرد کرده و داخل تابه تفت دهید و بعد به آن کمی زردچوبه بیفزایید.

حالا به پیاز ها، هویج و کرفس خرد شده نیز بیفزایید و آن ها را با هم مخلوط کنید و بعد به آن گوشت چرخ کرده اضافه کنید و خوب مواد را با هم ترکیب نمایید.

حالا به مواد سرکه بیفزایید و به مدت پنج دقیقه هم زده تا سرکه بخار شود و بعد عصاره گوشت را داخل یکم آب جوش حل نمایید و بعد به مواد بیفزایید.

حالا به مواد ادویه‌ هایی مانند نمک، فلفل سیاه و مقداری آویشن اضافه نمایید و بعد رب گوجه فرنگی را به تابه افزوده و همچنین به آن یک استکان آب گرم اضافه نمایید و اجازه دهید یک الی یک ساعت و نیم بر روی حرارت با درب بسته بماند تا پخته شود.

حالا آب را داخل قابلمه ریخته و اجازه دهید با نمک و روغن به جوش آید و بعد از جوش آمدن به آن پاستا ها را اضافه کنید.

در مرحله بعدی بعد از هفت تا ده دقیقه پاستا ها را آبکش نمایید و بعد آن را داخل تابه سس که پخته شده است ریخته و اجازه دهید بر روی حرارت کم با هم مخلوط شوند به منظور تزیین آن می‌ توانید از قبل یک قاشق از سس را بردارید.

در مرحله پایانی ظرف مناسبی را انتخاب کرده و پاستا ها را داخل آن ریخته و به منظور تزیین آن از پنیر پارمسان و جعفری استفاده نمایید نوش جان.

نحوه تهیه پاستا تالیاتله

شما دوستان می توانید در صورت تمایل با کلیک بر روی طرز تهیه پاستا استیک و طرز تهیه پاستا بادمجان با نحوه تهیه این غذا آشنا شوید و به راحتی و در مدت زمان کمی آن ها در منزل تهیه و نوش جان کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان