کسب رتبه تک‌رقمی کنکور توسط دانش‌آموز کم‌بینای شاهرودی

دانش‌آموز کم‌بینای شاهرودی با کسب رتبه تک‌رقمی، جزو برترین‌های کنکور سراسری شناخته شد.

کسب رتبه تک‌رقمی کنکور توسط دانش‌آموز کم‌بینای شاهرودی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سید امیررضا میراسدی دانش‌آموز آسیب‌دیده بینایی و تلفیقی مدرسه ایوب و دانش‌آموخته رشته علوم انسانی دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی شاهرود با کسب رتبه 6 در جمع برترین‌های کنکور سراسری 1403 قرار گرفت.
 
 میراسدی در پاسخ به این پرسش که چه کسانی را در موفقیت خود دخیل می‌دانید، اظهار داشت: خداوند متعال در لحظه‌لحظه زندگی من؛ حتی آنجا که هیچ‌کس را نداشتم، حضور داشت و در حقیقت او بود که این اراده و پشتکار را در وجود من نهادینه کرد.

 وی افزود: پدرم همواره پیش از این‌که من وارد مرحله‌ای شوم رایزنی‌های لازم برای به حداقل رساندن ناهمگونی‌های میان من و دانش‌آموزان عادی در آن مرحله را انجام می‌داد، مثل هماهنگی برای چاپ سوالات امتحانات و کنکور به خط درشت‌ یا کسب اجازه برای همراه داشتن چراغ مطالعه برای تنظیم نور محیط و هم‌چنین گفت‌وگو با معلمان و تشریح شرایط جسمی‌ام و مادرم هم مانند کوهی استوار در تمام لحظاتی که من کم می‌آوردم، تلاش می‌کرد با بیان تأثیرگذار خود، امید و انگیزه را به من بازگرداند.

 میراسدی تصریح کرد: مدرسه به دلیل ایجاد فضای رقابتی و هم‌چنین دبیرانی مجرب و کادری پیگیر در شکل‌گیری این موفقیت نقش داشتند. 

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان