حمله مهدی طارمی به خداداد عزیزی/با دو دست و پا به سختی به جام جهانی می‌رفتید!

مهدی طارمی پس از دیدار تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان درباره مصاحبه خداداد عزیزی راجع به آسان بودن قرعه تیم ملی واکنش نشان داد.

حمله مهدی طارمی به خداداد عزیزی/با دو دست و پا به سختی به جام جهانی می‌رفتید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛خداداد عزیزی بازیکن سابق تیم ملی کشورمان و زننده گل صعود به جام جهانی 98 فرانسه در تاریخ 9 تیر ماه 1403 پس از مشخص شدن قرعه تیم ملی کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی 2026 در مصاحبه تلویزیونی اعلام کرد همین الان بازیکنان تیم ملی 98 جمع شوند و یک دست و یک پایمان را ببندند تیم ملی قرقیزستان را می‌بریم.

همین مصاحبه خداداد عزیزی باعث شد تا شب گذشته مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان و زننده گل پیروزی به تیم ملی قرقیزستان پس از این دیدار مصاحبه ای علیه خداداد عزیزی انجام دهد و مدعی شود شما با دو دست و دو پا به سختی به جام جهانی صعود کردید اما ما هر 4 سال به این مسابقات صعود می‌کنیم.

گفتنی است خداداد عزیزی در ماه های اخیر مصاحبه‌های زیادی علیه تیم ملی و امیر قلعه نویی انجام داد و پس از حمله رسانه‌ها به او مدعی شد چون به یک فردی خان نگفتم من را می‌زنند. با مصاحبه مهدی طارمی به نظر می‌رسد این بازیکن نیز وارد دعوای جدیدی با خداداد عزیزی شده است و احتمالا در آینده باید شاهد واکنش عزیزی به این مصاحبه باشیم.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان