‍ تلاش شورای شهر سنندج برای یک مهر شاد و پر نشاط

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج گفت:شورای شهر برای استقبال از ماه مهر و ایجاد محیطی مناسب برای دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کند.

‍ تلاش شورای شهر سنندج برای یک مهر شاد و پر نشاط

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سیف‌الله رضایی در جلسه کمیسیون که با حضور نمایندگان شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شد،بر لزوم فراهم کردن شرایط ایمن برای بازگشایی مدارس تأکید کرد و این موضوع را خط قرمز شورای شهر دانست.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج افزود:با توجه به اهمیت آغاز سال تحصیلی و نقش مؤثر آموزش در آینده شهر، کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای شهر تمام تلاش خود را برای فراهم آوردن شرایطی مناسب برای دانش‌آموزان و معلمان به کار خواهد بست.

وی خاطرنشان ساخت:سازمان‌های حمل‌ونقل،آتشنشانی،اتوبوسرانی،تاکسیرانی،سیما،منظر و خدمات شهری شهرداری در این مدت آنچه که برای بازگشایی مدارس لازم است را انجام دهند تا بدون مشکل سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان آغاز شود.

رضایی به ضرورت شاداب سازی فضای شهری در آستانه سال تحصیلی جدید نیز تاکید کرد و گفت:شهر باید رنگ و بوی بازگشایی مدارس را به خود بگیرد به همین دلیل لازم است جانمایی المان‌های مرتبط با این ایام در استقبال از ماه مهر در سطح شهر و حتی نواحی حاشیه شهر نیز صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج نصب علائم ترافیکی و خط کشی مسیرهای منتهی به مدارس را نیز از دیگر نکات ضروری برشمرد و افزود:کنترل سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر و بویژه در مسیرهای منتهی به مدارس نیز باید صورت بگیرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان