پشه‌های بیل گیتس و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس

بیل گیتس و بنیاد او سابقه‌ی بسیار سیاهی در استفاده از مردم کشورهای به اصطلاح «در حال توسعه» به عنوان موش آزمایشگاهی برای پروژه‌های دیوانه‌وار و به شدت مشکوک دارد.

سرویس جهان مشرق - تب دِنگی در برزیل در سال 2024 پس از رهاسازی میلیون‌ها پشه‌ی اصلاح ژنتیکی‌شده توسط برنامه جهانی پشه سازمان ملل، متحد چهار برابر شده است. طبق گزارش وزارت بهداشت برزیل، در پنج هفته اول سال 2024، بیش از 364000 مورد عفونت دِنگی گزارش شده است که 4 برابر بیشتر از موارد قبلی در همان دوره در سال 2023 است. افزایش چشمگیر موارد دِنگی باعث شده است که برزیل میلیون ها دوز واکسن دِنگی را خریداری کند.

روزنامه‌ی گاردین در ماه فوریه گزارش داد:

" وزارت بهداشت گفت که گسترش سریع دِنگی باعث مرگ 40 نفر شده و 265 نفر دیگر نیز تحت بررسی هستند. در بیانیه وزارتخانه آمده است که برزیل 5.2 میلیون دوز واکسن دِنگی را خریداری کرده است که توسط شرکت داروسازی ژاپنی تاکدا توسعه یافته است و 1.32 میلیون دوز دیگر بدون هزینه برای دولت ارائه شده است. سه ایالت برزیل وضعیت اضطراری را اعلام کرده اند، از جمله دومین ایالت پرجمعیت، میناس ژرایس، و منطقه فدرال، جایی که پایتخت این کشور، برازیلیا، واقع شده و با افزایش بی سابقه‌ای در عفونت ها مواجه است. مقامات بهداشتی برزیلیا روز چهارشنبه اعلام کردند که واکسیناسیون کودکان 10 تا 14 ساله را با واکشن کیودنگا آغاز خواهند کرد. موارد دِنگی در برازیلیا از ابتدای سال از مجموع کل سال 2023 فراتر رفته است، با میزان عفونت 1625 مورد در هر 100000 نفر، در مقایسه با میانگین ملی فقط 170 نفر. "

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس

برنامه جهانی پشه سازمان ملل در سال 2023 برنامه ای را برای آزاد کردن میلیاردها پشه‌ی اصلاح ژنتیکی‌شده در برزیل در طی یک دوره 10 ساله در تلاش برای ریشه کن کردن تب دنگی در این کشور اعلام کرد. مرکز بهداشت عمومی هاروارد در اوت 2023 گزارش داد:

" مقامات بهداشتی برزیل در پنج شهر ابرهایی از پشه‌های aedes aegypti را که در آزمایشگاه رشد کرده و به باکتری Wolbachia آلوده شده‌اند، آزاد کردند که از انتقال ویروس دنگی به انسان جلوگیری می کند. این کشور اولین کشور خواهد بود که یک برنامه ملی برای آزاد کردن پشه‌های اصلاح شده ولباچیا را راه اندازی می کند که انتظار می رود تا 70 میلیون نفر را در 10 سال آینده از تب دِنگی محافظت کند. و در حال ساخت یک کارخانه برای افزایش تولید پشه است: از سال 2024 این کارخانه سالانه پنج میلیارد پشه تولید خواهد کرد. "[1]

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
خبر رهاسازی میلیون‌های پشه‌ی آلوده و دستکاری ژنتیکی‌شده در برزیل به بهانه‌ی مبارزه با بیماری دنگی!
پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
تولید روزانه سی میلیون پشه‌ی اصلاح پنتیکی و آلوده به باکتری در کلمبیا

شرکت بیوتکنولوژی «Oxitec» در آلمان، با سفارش و بودجه‌ی اهدایی بنیاد بیل و ملیندا گیتس، کار دستکاری ژنتیک این پشه‌های و آلودگی آن‌ها را با باکتری ولباچیا انجام داد.

اکنون یک سال پس از آغاز ابتکار پشه سازمان ملل در برزیل، موارد دِنگی به جای کاهش، به شدت افزایش یافته است. به طور خاص، برنامه جهانی پشه پنجاه میلیون دلار کمک مالی از بنیاد بیل و ملندا گیتس دریافت کرد. بنیاد بیل و ملندا گیتس همچنین تحقیقات مربوط به واکسن تب دنگی را تامین می کند.

دولت برزیل بیش از 5 میلیون دوز واکسن تب کنگو Qdenga را خریداری کرد که توسط داروساز ژاپنی Takeda تولید شده است و همچنین میلیون ها دلار کمک مالی از بنیاد بیل و ملندا گیتس دریافت کرده است. به عبارت دیگر، پول بنیاد بیل گیتس در همه طرف‌های درگیر در وضعیت، دخیل است؛ از پشه‌های اصلاح‌پنتیکی که ظاهرا بحران دنگی را تشدید کرده است، تا تامین مالی شرکت هایی که واکسن تب دنگی را به برزیل ارائه می دهند.

حقیقت امر این است که برای ناظران مستقل کاملا واضح بود که رهاسازی صدها میلیون پشه‌ی مبتلا به باکتری و دستکاری ژنتیکی شده، بیشتر شبیه یک حمله‌ی بیولوژیک سراسری است تا راهبرد مقابله با یک بیماری عفونی نه چندان فراگیر. بیل گیتس و بنیاد او سابقه‌ی بسیار سیاهی در استفاده از مردم کشورهای به اصطلاح «در حال توسعه» به عنوان موش آزمایشگاهی برای پروژه‌های دیوانه‌وار و به شدت مشکوک دارد. پروژه‌ی واکسن خوراکی فلج اطفال در هند و کشورهای آمریکایی، ده‌ها هزار کودک را در این مناطق به بیماری فلج مبتلا کرد و گیتس دارای پرونده‌ی مفتوح قضایی در این کشورهاست.

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس
گزارش نشریه «ساینس» از اثرات مرگبار پروژه واکسن خوراکی فلج اطفال که توسط بنیاد گیتس اجرا شد

پشه‌های «بیل گیتس» و آزمایش مرگبار روی مردم / افزایش چهاربرابری دنگی در برزیل بعد از رهاسازی پشه‌های آلوده+عکس


[1] https://harvardpublichealth.org/global-health/wolbachia-infected-mosquitoes-are-brazils-weapon-against-dengue/

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان