طرز تهیه ژله شامپاین با طعم ایده آل

برای داشتن انواعی از ژله های خانگی باید در ارگا همراه ما باشید. شما می توانید با طرز تهیه ژله شامپاین شاده همراه ما بوده و نحوه تهیه این ژله را آموزش ببینید.

طرز تهیه ژله شامپاین با طعم ایده آل

دسر همواره یک گزینه عالی در کنار پذیرایی‌ های شما خواهد بود. اگر می‌ خواهید طرز تهیه انواع دسرهای ویژه و جدید را آموزش ببینید، در آرگا همراه ما باشید. در این بخش نیز طرز تهیه ژله شامپاین برای شما علاقه مندان قرار داده شده است.

برای اینکه نحوه تهیه انواع از دسرهای جدید و متنوع را داشته باشید، باید با دستورهای متنوع همراه ما باشید. طرز تهیه ژله ابر و ژله  شکم پرر را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

دستور تهیه ژله شامپاین

مواد اولیه:

  • ژله آلوورا:  2 بسته
  • ژله آناناس: 2 بسته

طرز تهیه ژله شامپاین:

نحوه آماده سازی این ژله بسیار ساده بوده و می‌ توانید در چند گام یک ژله ویژه و متنوع برای پذیرایی‌ های خود داشته باشید. این نوع دسر را عموماً برای پذیرایی در جشن‌ های تولد و دوستانه به شما عزیزان پیشنهاد می‌ کنیم.

برای این دسر نیاز به دو بسته ژله آناناس را دارید. ژله آناناس را در یک و نیم لیوان آب جوش حل کرده و با استفاده از قاشق آن را روی حرارت کتری بن ماری کنید تا دانه‌ های ژله باز شده و ژله شما شفاف و صاف شود. مقداری از ژله را باید درون ظرف جداگانه ریخته و در دمای محیط قرار دهید تا کمی خنک شود.

ژله شامپاین

نیمه دیگر ژله آناناس را باید درون یخچال قرار دهید تا به حالت نیم بند بسته شود. در این مرحله ژله نه باید به طور کامل بسته شده باشد و نه اینکه شل باشد. این کار را می‌ توانید با انگشت زدن روی ژله امتحان کنید. اگر در این مرحله ژله به دست شما بچسبد، نیم بند شده است. در این قسمت با استفاده از چنگال سوراخ‌ های درون ژله ایجاد می‌ کنیم که مانند حباب درون آن دیده می‌ شود.

بهتر است ژله‌ ها را درون لیوان سرو خود ریخته و درون یخچال بگذارید و در این مرحله با استفاده از قاشق درون آن حباب‌ هایی ایجاد کرده و به سراغ مراحل دیگر بروید. در این قسمت از طرز تهیه ژله شامپان باید کف روی شامپاین را تهیه کنید.

طرز تهیه ژله شامپاین

ژله را با یک و نیم لیوان آب جوش حل کرده و روی حرارت کتری به همان روش بن ماری کرده تا شفاف شود. ژله را درون یخچال قرار داده تا نیم بند شود. در مرحله بعدی با استفاده از دور تند همزن ژله را به خوبی هم زده تا حالت کف ایجاد شود. در این مرحله باید 15 دقیقه دسر را با همزن هم بزنید.

بعد از اینکه ژله آناناس را با استفاده از چنگال حباب‌ دار کردید، زمان دهید تا ژله درون یخچال به خوبی بسته شود. از ژله کف دار تهیه شده روی ژله آناناس بریزید. مجدد زمان داده تا ژله درون یخچال بسته شود.حالا می‌ توانید این ژله را سرو کرده و نوش جان کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان