ماهان شبکه ایرانیان

ویژگی های پاکت با کاغذ کرافت و مزایا و معایب آن

پاکت کرافت، به آن نوع از پاکت با کرافت تولید شده می گویند که ویژگی های منحصر و کاربردی داشته که به دلیل دارا بودن این مزایا از جمله زیبایی شکل ظاهری و نیز سازگاری با محیط زیست حسابی مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب به مزایای و ویژگی های کاغذ کرافت می پردازیم.

ویژگی های پاکت با کاغذ کرافت و مزایا و معایب آن

پاکت کرافت در واقع به مدل هایی از پاکت ها اطلاق می یابد که از کرافت تولید گردیده اند، این کاغذ اغلب از الیاف طبیعی تهیه شده و شکلی طبیعی و مات دارد. کاربرد پاکت با کاغذ کرافت که برای داشتن بسته بندی شیک ایده های عالی محسوب می شود سازگاری خوبی با محیط زیست دارد. در حال حاضر نایلون و کاغذ نسبت به سایر مواد بسته بندی، از مزایای کم وزن تر بودن، مقرون به صرفه تر بودن، شکنندگی پایین و پردازش ساده برخوردار است، ولی با توجه به اینکه مواد بسته بندی پلاستیکی ساده تجزیه نمی شوند، آلودگی محیط زیست را منجر می شوند، اما بسته بندی کاغذی این آلودگی را نداشته و تجزیه می شود و در نتیجه با محیط زیست هماهنگی دارد.

اطلاعاتی درباره پاکت با کاغذ کرافت

انواع مختلفی از پاکت وجود دارند که یکی از این انواع پاکت با کرافت است، این پاکت ها که از تخته نازک راه راه و نیز مقوا تولید گردیده اند، ویژگی های جابجایی آسان، کم وزن بودن، چاپ زیبا و دوستدار محیط زیست بودن را شامل می شود. از پاکت های کرافت در عرصه های مختلف آرایشی و بهداشتی، دارو و مواد غذایی و … استفاده می شود،پاکت کرافت به خاطر آسان بودن پردازش و اثر چاپ ارزشمند از سوی برندهای مختلفی انتخاب می گردد.

پاکت کرافت یا متریال کاغذی ساگار با محیط زیست

پاکت با کرافت به صورت آماده که یک نوع ساک دستی بادوام است، در بسته های 50 تایی و مقرون به صرفه عرضه می شوند که سبک و تنوع کارایی داشته و در صورت تمایل می توان لوگوی دلخواه خود را بر روی آن چاپ نمایید. این روزها افراد نسبت به قبل بیشتر به محیط زیست اهمیت می دهند که بر همین اساس ترجیح می دهند از کالاهای قابل تجزیه در طبیعت بهره ببرند و بر همین اساس هم به سراغ پاکت های کاغذی کرافت می روند. کاغذ کرافت شامل رنگ های قهوه ای زرد، قهوه ای متمایل به زرد، سفید و یا کرم سفید و همچنین خمیر کرافت نیمه سفید قهوه ای روشن می باشد.

پاکت کاغذی کرافت چه کاربردی دارد؟

ویژگی های پاکت کرافت

در بندهای بالاتر به برخی از مزایا و ویژگی های این پاکت اشاره کردیم، در تکمیل ویژگی های آن باید به طبیعی بودن شکل ظاهری، چندگانه بودن کارایی آن (محصولات آرایشی و بهداشتی)، ساخته شدن از منابع طبیعی و سازگاری با محیط زیست، سادگی در طرح و سبک بودن، قابل چاپ انواع لوگوها و … بر روی آن، استفاده به عنوان ساک دستی در فروشگاههای مختلف اشاره کنیم.

پاکت کرافت یا متریال کاغذی ساگار با محیط زیست

مزیت ها و معایب پاکت با کرافت

به صورت انواع پاکت های زیبا و شیک با ویژگی های منحصر به فرد ذکر شده با کرافت تولید می گردد که به دلیل کاربردی بودن و سازگاری داشتتن با محیط زیست و زیبایی جذاب و مات فوق العاده انتخاب عالی محسوب می گردد.از مزایای آن می توان به پایداری، قابلیت چاپ و بازگشت به چرخه مصرف اشاره داشت.

پاکت های کرافت تجزیه می شوند و با طبیعت سازگاری دارند، این کاغذها فاقد سمی و بدون طعم می باشند که می توان بازیافت نمود و به چرخه مصرف بازگرداند.

همچنین کیفیت زیادی داشته و هزینه چاپی آن کم بوده و مسیر تولید و سود کوتاهتر می گردد.

این پاکت ها احتیاجی به چاپ کامل صفحه نداشته و تنها با چاپ خط های ساده بر روی آن، طرح های ارزشمندی عرضه می شود.

پاکت با کاغذ کرافت چیست و چه انواعی دارد؟

معایب

مقاوم نبودن و ضد آب نبودن از اصلی ترین معایب این پاکت ها است، این پاکت ها زمانی که با آب تماس پیدا می کنند، نرم و خمیری شده و باید خشک نگه داشته شده و تهویه صورت بگیرد.

در صورتی که بسته مدنظر حالت مایع دارد، نمی تواند از این پاکت برای آن استفاده نمود، مگر از نوع پاکت های کرافتی درون آنها فیلم تعبیه شده است.

با توچه به خشن بودن کاغذ کرافت، چاپ جوهر بر روی آن اثر دلخواه را رقم نمی زند.

 ویژگی های پاکت با کاغذ کرافت    پاکت با کاغذ کرافت چیست و چه انواعی دارد؟

در این مطلبی که با همراهی شما عزیزان آرگایی به پایان رسید، شما همراهان عزیز آرگایی را با ماهیت کاغذ با کرافت و نیز ویژگی ها و مزایا و معایب این پاکت کاغذی آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده یاشد. همچنین در صورت تمایل می توانید همانند ساخت پاکت پول و ساخت پاکت هدیه در منزل، تجربه ساخت پاکت با کرافت را نیز در منزل داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان