ماهان شبکه ایرانیان

آبان ماه ، اولین یادواره شهدای تربیت معلم استان کرمان برگزار می شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان از برگزاری اولین یادواره شهدای تربیت معلم استان در اواخر آبان ماه سال جاری خبر داد.

آبان ماه ، اولین یادواره شهدای تربیت معلم استان کرمان برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ نشست هم اندیشی و برنامه‌ریزی برگزاری اولین یادواره شهدای تربیت معلم دانشگاه فرهنگیان استان با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان در این نشست با اشاره به مکارم اخلاق پیامبر (ص) گفت :سیره نویسان خوش اخلاقی، مهربانی وگذشت را از مهمترین ویژگیهای پیامبر (ص) ذکر کرده‌اند.

عباس توان افزود : شناخت رفتار ومنش پیامبر و اهل بیت علیهم السلام و قدم‌ گذاشتن در مسیر آنها سبب میشود در همه ابعاد فردی و اجتماعی زندگی موفق باشیم.

او با تاکید بر جدی گرفتن موضوع شهدا در دانشگاه فرهنگیان،بیان داشت : وجود و حضور نعمت شهدای تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان خیلی می تواند به تربیت دانشجو معلم کمک کند؛ زیرا آنچه از شهدا در قالب وصیت نامه، کتاب و مصاحبه از خانواده‌های شهدا نقل می شود می تواند تاثیر بسیار ماندگاری در تربیت معلم داشته باشد که انجام این مهم، وظیفه و کار ما می باشد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان برگزاری یادواره شهدای تربیت معلم را حرکتی اثر گذار وفرصتی مغتنم در طول تاریخ تربیت معلم ذکر کرد که می‌تواند برای آیندگان بسیار مفید واثرگذار باشد.

در ادامه نشست  پیرامون زمان و مکان برگزاری اجلاسیه یادواره شهدای تربیت معلم استان، بودجه‌مورد نیاز، فضا سازی، هماهنگی با ادارات، نهادها و ارگانهای ذیربط از جمله سپاه ثارالله استان، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همچنین تالیف کتاب و فرهنگ نامه استانی شهدای دانشجو معلم بحث وتبادل نظر شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان