ماهان شبکه ایرانیان

شوش شهر فرصت های فرهنگی کم نظیر از جمله حرم دانیال نبی(ع) است

امام جمعه شوش گفت: حرم دانیال نبی(ع) باید به قطب فرهنگی در کشور تبدیل شود و در این زمینه همه دستگاه های فرهنگی و رسانه ای شهرستان ماموریت دارند.

شوش شهر فرصت های فرهنگی کم نظیر از جمله حرم دانیال نبی(ع) است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری خبرآنلاین ،حجت الاسلام و المسلمین سیدمرتضی مرعشی عصر دوشنبه 2 مهر 1403 در شورای فرهنگ عمومی شوش در دفتر امام جمعه این شهرستان بیان کرد: شوش شهر فرصت های فرهنگی کم نظیر از جمله حرم دانیال نبی(ع)، دعبل خزایی و یادمان های دفاع مقدس است که به خوبی این ظرفیت ها در کشور و استان معرفی نشده اند.

وی با تاکید بر ضرورت اتحاد میان دستگاه های این شهرستان ادامه داد: مدیریت یک شهرستان با امکانات و بودجه محدود و مشکل فراوان بسیار دشوار است که در چنین شرایطی انسجام و همدلی میان دستگاه ها می تواند گره گشایی مسایل و تسهیل کننده امور باشد.

وی گفت: اقدام ها و طرح های عمرانی مهمی در این شهرستان در حال انجام است که باید در کنار این طرح های زیرساختی، به مساله فرهنگ و کار فرهنگی در شوش توجه جدی شود.

امام جمعه شوش با اشاره به جایگاه معنوی و فرهنگی شوش بیان کرد: شوش، شهر دانیال نبی(ع) و معراج شهدای گرانقدری  است که باید این ظرفیت ها در کار فرهنگی این شهرستان مورد توجه جدی باشد.

وی کار مشترک و هماهنگی میان دستگاه های فرهنگی شوش را ضروری دانست و بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی شوش باید قرارگاه جریان سازی فرهنگی در این شهرستان تبدیل شود و در این راستا بهره گیری از تمام نخبگان و صاحب نظران فرهنگی مورد تاکید است.

حجت الاسلام مرعشی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: تریبون نماز جمعه مکانی برای مطالبه گری از دستگاه هاست، تقدیر از مسوولان خدوم و تذکر به دستگاه های کم کار برای گره گشایی از مسایل است.

وی ادامه داد: شوش، شهرستانی فرهنگی است که باید این ظرفیت فرهنگی در تمام طرح ها و برنامه ها مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه شوش، وحدت میان مردم و مسوولان را مهمترین اولویت خود به عنوان امامت جمعه شوش دانست و بیان کرد: امیدآفرینی و تبیین دستاوردها مهمترین ماموریت دستگاه های فرهنگی در این شهرستان است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان