ماهان شبکه ایرانیان

دین اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی پاسخگوی نیازهای معنوی انسان نسل امروز

با حضور معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی و طنین زنگ مهر سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان آغاز شد.

دین اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی پاسخگوی نیازهای معنوی انسان نسل امروز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان، آیین بازگشائی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با حضورحجت الاسلام سید وحید معتمدی، معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی ، دکتر فیروزه جوانشیر، مدیر تعالی تربیتی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی  برگزار شد.

دکتر مهدی منصوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بهار علم و دانش، ضمن گرامیداشت رشادت‌های شهدای، جانبازان و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس از دانش آموزان خواست به منظور فتح قله‌های علمی و دستیابی به اقتدار و استقلال ایران اسلامی تلاش‌های علمی و پژوهشی خود را بیش از پیش کنند تا پاسدار حرمت خون شهدا باشند.

منصوری شناخت دقیق مسایل فرهنگی را بسیار با اهمیت برشمرد و افزود: کشور ایران از دو بعد ملی و مذهبی دارای سابقه فرهنگ غنی و ارزشمندی است که می تواند الگوی سایر جوامع بشری قرار گیرد، بنابراین آشنایی و آموزش نسل جوان با  فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی باید از اولویت‌های فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر قرار گیرد.

حجت الاسلام دکترسید وحید معتمدی، معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک سالروز میلاد خجسته پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد (ص)، ایشان را بهترین الگوی در ابعاد مختلف شخصیتی برای دنیای امروز انسان‌ها دانست.

معتمدی فضائل اخلاقی را از نیازهای زندگی امروز بشر دانست و افزود: انسان در عصر حاضر تشنه فرهنگی است که ارزش انسان بودن و انساتیت را محترم و مغتنم بداند و حقوق حقه انسان را به رسمیت بشناسد و دین اسلام و فرهنگ ایرانی و اسلامی پاسخگوی نیازهای معنوی نسل امروز است.

روایتگری دفاع مقدس با محوریت معرفی شهید مدافع حرم عباس دانشگر، نواخته شدن زنگ مهر در راستای پروژه مهر در مدرسه سما، بازدید از کلاس های درسی و گفتگو با معلمان و دانش آموزان، برگزاری شورای فرهنگی مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی سمنان و دیدار با حجت الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان از برنامه های پیش بینی شده در سفر دو روزه معاون فرهنگی، هنری و تربیت بدنی سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به استان سمنان بود.

این مراسم با حضور حجت الاسلام دکتر رضا کهساری، رئیس دفتر نهاد نمایندکی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، دکتر علیرضا مرتضائی، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی استان، روسای شوراهای تخصصی، روسای واحدهای دانشگاهی و مدیران استانی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، علی اصغر حسنان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌ آموزش و پرورش، الهام سماوی، رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت مردمی اداره آموزش و پرورش استان و حجت الاسلام ابراهیم فامیلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان سمنان به میزبان امور مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی استان برگزار شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان