ماهان شبکه ایرانیان

با رسم زیارت، مرجع خرید آنلاین تور کربلا آشنا شوید

رسم زیارت، اولین و تنها سامانه آنلاین مقایسه و خرید تور کربلا.

با رسم زیارت، مرجع خرید آنلاین تور کربلا آشنا شوید

اگر قصد زیارت حرم امام حسین (ع) در کربلا را دارید و به‌دنبال راهی آسان برای سفر به عراق هستید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با یک سامانه هوشمند در حوزه سفرهای عتبات عالیات آشنا کنیم.

ممکن است عده‌ای هنوز برای ثبت‌نام در کاروان‌های زیارتی کربلا، از روش‌های سنتی و حضوری استفاده کنند؛ اما آیا تا به‌حال به این فکر کرده‌اید که می‌توانید با سامانه‌های جدیدی همچون رسم زیارت، بهترین تجربه برای رزرو تور کربلا را داشته باشید؟ رسم زیارت، مرجع تخصصی در حوزه‌ سفرهای زیارتی به عراق است که امکاناتی همچون ارائه کاروان‌های متنوع حج و زیارت، خدمات رزرو هتل و خدمات اختصاصی برای زائران، قبل‌از سفر، حین سفر و پس‌از سفر را ارائه می‌دهد. اگر قصد زیارت حرم امام حسین (ع) در کربلا را دارید و به‌دنبال راهی آسان برای سفر به عراق هستید، در ادامه همراه ما باشید تا شما را با یک سامانه هوشمند در حوزه سفرهای عتبات عالیات آشنا کنیم.

سفر به عتبات عالیات از سراسر کشور

رسم زیارت امکانی را فراهم کرده است تا با دسترسی به تورهای زیارتی از شهرهای مختلف کشور، بتوانید بهترین تورها را از شهر محل زندگی خود برای سفر انتخاب کنید. تنوع تور از نقاط مختلف ایران، این امکان را به شما می‌دهد تا درصورت نبود یا تکمیل ظرفیت کاروان‌ها از شهر محل زندگی و در تاریخ مدنظر شما، بتوانید از استان‌های اطراف و مبدأ‌های پرطرفداری همچون تهران و مشهد، عازم عتبات عالیات شوید. تنوع تورهای ارائه‌شده از شهرهای مختلف در رسم زیارت، باعث شده است که بتوانید با امکانات و خدمات تورهای زیارتی، بیشتر آشنا شده و بهترین تجربه را از سفر به عتبات عالیات کسب کنید.

پشتیبانی قبل، حین و بعد از سفر در رسم زیارت

ارائه پشتیبانی از زمان ثبت‌نام تا پایان سفر، یکی از خواسته‌های اصلی مسافران است که رسم زیارت با پشتیبانی کامل خود در مسائل مرتبط با سفر، پاسخدهی و راهنمایی جامعی برای این نیاز زائران، درنظر گرفته است.

امکان کنسلی رایگان تور، یکی از دغدغه‌های مهم زائران محسوب می‌شود. پشتیبانی رسم زیارت برای رضایت هر چه بیشتر مسافران، این امکان را فراهم کرده است تا زائرانی که درخواست تغییر کاروان خود را دارند، بدون نیاز به کنسلی و پرداخت جریمه، بتوانند در کاروان جدید ثبت‌نام کنند. همچنین با توجه به شرایط خاص کشور عراق، این پشتیبانان، راهنما و پاسخگوی مشکلات احتمالی زائران در طول سفر خواهند بود.

در بخشی دیگری از این سامانه، بستری برای پاسخ به سوالات زائران و آشنایی بیشتر با مکان‌های زیارتی و تاریخی عراق، فراهم شده است. شما در مجله رسم زیارت می‌توانید، راهنمایی جامعی در ارتباط با سفر خود دریافت کرده و با اماکن مهم زیارتی عراق و اعمال و آداب این مکان‌ها، بیشتر آشنا شوید.

اقامت در عراق، زیارتی کوتاه تر یا سفر کاری

زائرانی که با تورهای حج و زیارت ازطریق رزرو در سامانه رسم زیارت، راهی عتبات عالیات می‌شوند، از خدمات حمل و نقل، هتل و وعده‌های غذایی بهره‌مند می‌شوند. یکی از خدماتی که در این سامانه مهیا شده است، امکان رزرو هتل نجف و کربلا؛ یعنی کسانی که قصد سفر با تور را ندارند، می‌توانند از این مزیت استفاده کرده و هتل خود در شهرهای زیارتی عراق را رزرو کنند. شما در بخش هتل‌های عراق در سامانه رسم زیارت، می‌توانید از میان اقامتگاه‌های متنوع با درجه‌ کیفی‌های مختلف، نسبت به مقایسه، انتخاب و درخواست رزرو این هتل‌ها، اقدام کنید.

سفری مطمئن با نظارت سازمان حج و زیارت

با رسم زیارت، مرجع خرید آنلاین تور کربلا آشنا شوید

برای تجربه یک سفر ایمن، داشتن بیمه مسافرتی و خدمات کامل تور در طول سفر، ضروری است. تورهایی که در سامانه رسم زیات ارائه می‌شوند، همگی ازسوی سازمان حج و زیارت ارائه و برگزار می‌شوند؛ به‌همین‌خاطر، امکانات ویژه‌ای برای مسافران در این کاروان‌ها، فراهم شده است تا زائران بدون دغدغه و صرف وقت برای خدمات موردنیاز سفرشان، راهی مقصد شوند. برخی از این خدمات به شرح زیر است:

  • بیمه درمانی از 2 روز پیش‌از سفر تا 2 روز پس‌از آن و خدمات رایگان درمانگاه‌های ویژه سازمان حج و زیارت
  • ارائه وعده‌های غذایی در تمام طول سفر؛ ‌آماده‌سازی غذا در آشپزخانه مرکزی حج و زیارت و سرو آن در هتل‌های اسکان زائران
  • زیارت دوره کاظمین و سامرا، کوفه و دیگر اماکن مهم زیارتی همچون مرقد امامزاده سید محمد و آرامگاه طفلان مسلم
  • امکانات عمومی یکسان در تمامی تورها، درعین تنوع آنها به‌لحاظ نوع وسیله نقلیه سفر و هتل‌های محل اقامت
  • تأمین امنیت سفر کاروان‌ها توسط نمایندگان حج و زیارت
  • قیمت ارزان و تناسب امکانات ارائه‌شده با هزینه‌ ثبت‌نام در کاروان

تجربه کاربری آسان برای رزرو تور عتبات عالیات

مهم‌ترین ویژگی یک سامانه جامع خرید تور، راحتی کار با آن است؛ اینکه ویژگی‌هایی را به کاربران ارائه دهد تا آسان‌تر بتوانند تور مدنظر خود را انتخاب کرده و نسبت به رزرو آنلاین آن اقدام کنند.

سامانه رسم زیارت، این قابلیت را در اختیار شما قرار داده است که با انتخاب مبدأ و بازه زمانی مدنظر خود برای سفر، لیست تمامی تورهای ارائه‌شده را مشاهده کنید. سپس با کلیک بر روی هر کدام از تورها، از تمامی جزئیات و خدمات ارائه‌شده تور، مطلع شوید. همچنین با انتخاب هر کدام از هتل‌های اسکان در تور، به صفحه مربوط به هتل مراجعه کرده و با خدمات و ویژگی‌های آن هتل، بیشتر آشنا شوید.

ارائه تورهای پیشنهادی و لحظه‌آخری، جستجوی تور بدون نیاز به تعیین زمان و بسیاری از قابلیت‌های دیگر، این امکان را برای متقاضیان مهیا کرده است تا تجربه خریدی آسوده و راحت در بهترین تور را داشته باشند.

انتخاب بهترین روش برای سفر به کربلا با رسم زیارت

رزرو آنلاین تور کربلا و رزرو هتل در نجف و کربلا ازجمله مهم‌ترین خدمات سامانه رسم زیارت است. شما می‌توانید از مبدأ شهرهای مختلف ایران و از میان تورهای متنوع ارائه‌شده به‌صورت زمینی و هوایی، در کاروان زیارتی کربلا، به‌صورت آنلاین ثبت‌نام کنید. همچنین با استفاده از خدمات پشتیبانی و راهنمای سفر در مجله رسم زیارت، سفری خوش و بدون‌ دغدغه را در جوار حرم سیدالشهداء (ع)، تجربه کنید. پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت رسم زیارت بزنید تا خودتان استفاده از این امکانات و ویژگی‌هایی که در این مطلب اشاره کردیم را تجربه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان