ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه کیک پاپ کورن میان وعده ای متفاوت و محبوب

برای داشتن یک کیک با طعم جذاب و جدید با در این بخش با طرز تهیه کیک پاپ کورن و مارشمالو همراه ما باشید. این کیک یک دستور ساده و آسان دارد.

طرز تهیه کیک پاپ کورن میان وعده ای متفاوت و محبوب

اگر می‌ خواهید دستورهای متنوعی از کیک و شیرینی‌ ها را آموزش ببینید، می‌ توانید در مجله آشپزی آرگا همراه ما باشید. در این قسمت برای شما علاقه مندان طرز تهیه کیک پاپ کورن ویژه را آموزش خواهیم داد.

برای اینکه دستورهای جدید و کاربردی از شیرینی و کیک داشته باشید، در این قسمت همراه ما باشید. طرز تهیه کیک تایلندی و کیک برنجی با دستورهای جدید را در این بخش بخوانید.

طرز تهیه کیک پاپ کورن

مواد اولیه:

  • کره: 1 فنجان
  • پاستیل یا آب‌نبات ژله ای: 1 فنجان
  • مارشمالو: 32 عدد
  • پاپ کورن بدون نمک: 16 عدد
  • بادام زمینی پوست کنده: 1 فنجان
  • شکلات سنگی یا دراژه: 1 فنجان

طرز تهیه کیک پاپ کورن:

این کیک یه کیک ویژه و محبوب برای کودکان است. به ویژه برای جشن‌ های تولد و دوستانه می‌ تواند یک گزینه مناسبی در کنار سفره پذیرایی شما باشد. برای داشتن این کیک باید ابتدا کره را درون تابه‌ ای ریخته و مارشمالوها را درون کره باز کنید.

مواد لازم کیک پاپ کورن

زیر حرارت را کم کرده تا این کار به آرامی انجام شود. در ادامه پاپ کورن های بدون نمک را درون مواد مارشمالو ریخته و هم بزنید. اگر تابه شما کوچک است، می‌ توانید پاپ کورن را درون ظرفی بزرگ ریخته و بعد مواد مارشمالو را به آن اضافه کنید. پاپ کورن‌ ها را به خوبی هم زده تا همگی به مواد مارشمالو آغشته شود. در این مرحله باید بادام زمینی دراژه و پاستیل را اضافه کنید.

یک قالب مناسب انتخاب کرده تا مواد پاپ کورن درون آن به صورت کیک جای بگیرد. کف قالب را چرب کرده و مواد پاپ کورن را درون آن ریخته و کمی فشار دهید تا منسجم شود. روی سطح مواد را صاف کرده کنار بگذارید تا خودش را بگیرد. بعد از اینکه بسته شد می‌توانید آن را برعکس کرده و از درون قالب خارج کنید.

در این مرحله از طرز تهیه کیک پاپ کورن برای تزیین سطح روی کیک نیز می‌ توانید از شکلات بن ماری شده استفاده کنید. این کار باعث شده تا یک دیزاین ویژه داشته باشید. این کیک ویژه طعم فوق العاده‌ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی‌ های دوستانه بسیار مناسب می‌ باشد.

روش تهیه کیک پاپ کورن

یکی از نکات مهم در تهیه این نوع کیک استفاده از میزان بیشتر مارشمالو می‌ باشد. اگر دوست دارید یک کیک سفت و منسجم‌ تر داشته باشید، باید از مارشمالوی بیشتری استفاده کنید. این میزان کاملاً سلیقه‌ ای بوده شما همچنین می‌ توانید از مغزیجات دیگر به دلخواه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که در تهیه این نوع کیک باید از پاپ کورن های بدون نمک استفاده کنید.

شما می‌ توانید از مارشمالوهای با طعم متنوع نیز استفاده نمایید که این کاملاً سلیقه‌ ای بوده و شما می‌ توانید مارشمالو با طعم‌ های متفاوت را درون این کیک استفاده نمایید. این کیک ویژه و ساده را می توانید در میز پیذریایی خود داشته و یک دیزاین عالی را تجربه کنید. شما می توانید به صورت تک نفره نیز این کیک ها را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان