ماهان شبکه ایرانیان

مشرق گزارش می‌دهد؛

مردم شهرهای مختلف در سوگ شهید راه قدس/ ایران یک صدا در حمایت از لبنان و فلسطین +عکس و فیلم

اقشار مختلف مردم در سراسر کشور نسبت به خبر شهادت «سید حسن نصرالله» و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان واکنش نشان دادند.

به گزارش مشرق، شامگاه شنبه هفتم مهرماه و همزمان با شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت مردم شهرهای مختلف ایران اسلامی در تجمع اعتراضی به خیابان ها آمدند و در محکومیت حمله‌ وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» سر دادند.

اجتماع بزرگ "آغاز نصرالله" در "میدان فلسطین" پایتخت

تجمع خودجوش و مردمی با حضور گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور پایتخت با وجود بارش باران (امروز شنبه 7 مهرماه) در میدان فلسطین برگزار شد.

این تجمع مردمی در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم لبنان و بمباران وحشیانه بیروت با عنوان «آغاز نصرالله» برگزار شد. مردم تهران با تجمع در میدان فلسطین در اجتماع بزرگ «آغاز نصرالله» در سوگ شهادت سید مقاومت به عزاداری پرداختند.

خروش مردم استان تهران در محکومیت حمله وحشیانه صهیونیستها به لبنان

تجمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان های استان تهران در پی محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب‌الله بعد ازنمازهای جماعت ظهر و عصر در مساجد و اماکن زیارتی برگزار شد.

شهروندان شهرستانهای استان تهران به همراه مسئولان شهری در معابر و خیابانهای شهرهای این استان ضمن محکومیت اقدامات رژیم جنایتکار اسراییل در لبنان برای سلامتی شهروندان لبنانی دعا کردند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم شهریار در حمایت از لبنان و محور مقاومت تجمع کردند

مسوولان و مردم شهرستان شهریار بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با تجمع در خیابان امام خمینی (ره) شهریار، ضمن محکوم کردن حمله‌ وحشیانه و تروریستی رژیم غاصب ‌و کودک کش صهیونیستی به لبنان و شهادت سید مقاومت با مردم لبنان همدردی کردند.

تجمع کنندگان ضمن سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، بر حمایت خود از لبنان و محور مقاومت تاکید کردند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

اجتماع مردم پاکدشت در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان شهید سید حسن نصرالله

در پی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط رژیم جعلی، منحوس و تروریست اسرائیل، مردم انقلابی، ولایتمدار و آزادیخواه شهرستان پاکدشت با اجتماع در میدان آزادگان اعلام انزجار و خشم خود را نسبت به اقدامات بزدلانه و مذبوحانه رژیم کودک کش صهیونیستی نشان دادند.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی امام جمعه شهرستان پاکدشت و با حضور فرماندار، فرمانده سپاه حضرت ثامن الحجج علیه السلام، فرمانده انتظامی پاکدشت، معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پاکدشت، خانواده شهدا، بسیجیان و اقشار مختلف مردم همراه با تلاوت قرآن،مداحی، رجزخوانی و اجرای گروه سرود برگزار شد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

نسیم شهری ها زیر باران شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند

مردم نسیم شهر نیز ساعاتی پیش و پس از اقامه نماز مغرب و عشا زیر باران در محکومیت اقدام بزدلانه اسرائیل در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله در میدان هفت تیر تجمع کردند و شعار «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

بزرگداشت شهادت سیدالشهدای مقاومت در دماوند برگزار شد

د️ر دماوند نیز به مناسبت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان حجت الاسلام سید حسن نصرالله، مجلس گرامیداشت این شهید عزیز و یاران گرانقدرش در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

ب️ر اساس این گزارش در این مراسم آیاتی از قرآن در فضیلت شهدا توسط قاری حاج مرتضی اسداللهی تلاوت شد ️و کربلایی مصطفی حاج احمدی مداح اهل بیت (علیهم السلام) با نوای گرم خود به مرثیه سرایی پرداخت.

️در پایان نمازگزاران محترم با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله لبنان حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

طنین پرشور فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» توسط مردم ولایتمدار ورامین

مردم دیار 15 خرداد نیز شامگاه شنبه و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان و همزمان با سراسر کشور در خیابان مسجد جامع ورامین تجمع کردند.

در این مراسم که در پی شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله در خیابان مسجد جامع مقابل مسجد جامع تاریخی برگزار شد، مردم شریف و ولایت مدار ورامین و حجت الاسلام محسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امام جمعه ، نماینده مجلس ،فرماندار، فرمانده سپاه ، فرمانده فراجا ، روسای ادارات حضور داشتند.

گفتنی است که در این تجمع فریاد «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» مردم ولایتمدار ورامین طنین انداز شد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

تجمع مردم بهارستان در محکومیت و سوگ شهادت سید حسن نصرالله مردم بهارستان

مردم بهارستان نیز شامگاه شنبه در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، در میدان هفت تیر نسیم شهر تجمع کردند.

در این تجمع اعتراضی مردم با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا»، «ای سید مقاومت راهت ادامه دارد»، «ای رهبر حزب الله شهادت مبارک»، با محکوم کردن جنایات سران استکبار جهانی، حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت اعلام کردند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

تجمع کنندگان سیاه پوش با در دست داشتن نماد مقاومت، پرچم لبنان و پرچم سرخ أباعبدالله الحسین(ع) با مردم لبنان ابراز همدردی کردند.

اجتماع مردم قم در حرم حضرت معصومه(س)

پس از اعلام خبر شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، مردم انقلابی قم خود را به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها رساندند و در عزای سید مقاومت به سوگ نشستند.

زائران حرم مطهر بانوی کرامت که هر کدام در گوشه‌ای از حرم بغض کرده بودند اشک از چشمانشان جاری بود و توان حرف زدن نداشتند.

همچنین پرچم مشکی عزا پس از اعلام خبر شهادت «سید حسن نصرالله» بر فراز گنبد حرم حضرت فاطمه معصومه (س) به اهتزاز درآمد.

حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها که برای ایام معصومیه گل‌آرایی شده بود، در پی شهادت سید حسن نصرالله سیاه‌پوش شد.

تجمع بزرگ بیعت با ولی امر مسلمین جهان در راستای رویارویی با رژیم غاصب صهیونیستی امشب در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها شبستان امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام ناصر رفیعی به سخنرانی و مهدی سلحشور و سیدرضا نریمانی به مداحی پرداختند.

اجتماع بزرگ مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حرم‌رضوی

اجتماع بزرگ مردم مشهد با حضور جمعی از مجاوران و زائران رضوی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به محلات مسکونی «ضاحیه» بیروت عصر شنبه در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد.

شرکت کنندگان در این اجتماع بزرگ که هزاران نفر برآورد می شوند، ضمن محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و لبنان، یک صدا شعارهای «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسراییل»، «لبیک یا حسین(ع)»، «ای رهبر آزاده آماده ایم، آماده ایم» و«این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» را سر می دادند.

قرائت قرآن کریم توسط قاری قرآن حاج سید جواد حسینی، حماسه خوانی، دکلمه خوانی، مرثیه خوانی و مداحی توسط حاج «صادق آهنگران» از جمله برنامه های اجتماع امروز مشهد در محکومیت جنایت های رژیم غاصب اسراییل بوده است.

راه مقاومت با شهادت آغاز می‌شود

سخنران این اجتماع بزرگ گفت: راه مقاومت با شهادت آغاز می شود، سید حسن نصرالله سید شهید مقاومت و سرباز ولایت در عصر کنونی بود.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی افزود: مقاومت در برابر ظلم و ستم یک فرهنگ انسانی و مطابق با فطرت انسان ها بوده و قرآن کریم این فرهنگ را به زیبایی به تصویر کشیده است.

وی ادامه داد: اگر دفاع و مقاومت عده ای در دنیا نبود، زمین به فساد کشیده می شد و هیچ مکان مقدسی روی زمین باقی نمی‌ماند.

طباطبایی بیان کرد: مقاومت باید با قدرت باشد، مقاومت روحیه و امیدواری به آینده می خواهد، امروز مقاومت به دست رهبران حکیم مدیریت می شود و شهادت برای محور مقاومت و برای شهیدان مایه افتخار است.

خروش دیار سلیمانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور کرمان پایتخت مقاومت اسلامی پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله و جبهه مقاومت، ‌در محکومیت جنایات رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم لبنان و فلسطین در گلزار شهدای بین المللی کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید القدس تجمع کردند.‌

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم ولایتمدار و عزادار کرمان با حضور باشکوه خود در تجمع ضد صهیونیستی با شعار «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ما است هدیه به رهبر ما است»، «هر سرباز حزب‌الله پرچمدار نصرالله»، «نصرالله نصرالله راهت ادامه دارد» خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل نشان دادند.

این تجمع که با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، همراه بود، بسیاری از شرکت کنندگان پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله لبنان و همچنین تصاویری از رهبر معظم انقلاب و شهید قدس، حاج قاسم سلیمانی و سیدحسن نصرالله را در دست داشتند و اعلام کردند که تا آخرین نفس در راه آزادی قدس شریف و نابودی رژیم صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

خشم مردم تبریز در محکومیت ترور سید مقاومت

دل‌های مردمان از غروب دیروز نگران است و چشم‌های منتظر، تاب شنیدن خبر شهادت سید عزیز دیگری را ندارند. آخرین‌بار که این مردم در پی سید خود گشته‌اند، خبر شهادتش را با خود آورده‌اند و حالا، همان لحظه‌ها بازروایت‌ می‌شوند و دل‌های امیدوار چاره‌ای جز دعا ندارند.

مردمان تبریز اما این داغ را بیش از مردمان دیگر در دل خود تازه نگه داشته‌اند. مردمانی که سید عزیز خود را در پرواز اردیبهشت از دست‌ داده‌اند، حالا تاب شنیدن سید عزیز لبنان را ندارند.

حوالی ظهر، خبر تأیید می‌شود و چشم‌هایمان پر از اشک می‌شود. خبر، خبر شهادت مردی است که تکیه‌گاه دل‌های امیدواری بود که مقاومت را با جان و دل باور کرده بودند و لحن و حرف‌هایش، صلابتی حسینی با خود داشت که ترسیم عاشورا را با خود داشت.

حالا دیگر، خبر شهادت‌ سید عزیزی دست به دست می‌شود که دل‌های مظلومان عالم را با خود همراه کرده بود و جان‌های آگاه مردمان جهان، او را پیشوای خود می‌دانستند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

این بار، ارگ تبریز با استقامت خود در طول سالیان دراز، در سوگ سید مقاومت به پای مردمان تبریز ایستاده است تا بار دیگر مردم ولایتمدار تبریز، با مشت‌های گره‌کرده خود شعار مرگ بر اسراییل سر دهند و خشم خود را به استکبار جهانی نشان دهند.

هنوز در هر سویی از این شهر، روایت اندوه تازه است و داغ امام‌جمعه شهید و استاندار جوان، داغ بر دل نشسته مردمان تبریز است که باز هم به یاد آنان باشند.

مرد و زن و کودک و پیر و جوان آمده‌اند تا سیل عظیم جمعیت با کاروان اشک، در سوگ سید مقاومت، خشم‌ خود را فریاد کنند.

ساعت حوالی 17:30 عصر است و در محوطهٔ ارگ تبریز ایستاده‌ام. پیرمردی پرچم فلسطین را در دست گرفته تا باز هم فریاد مرگ بر آمریکا و اسراییل سر دهد که نشان دهد هنوز هم به مبارزه با استکبار همچون روزهای انقلاب ایمان دارد.

مادری جوان با دختر خردسال خود آمده تا راه عاشورا را به فرزند خود نشان دهد که هنوز هم باید پای آن ایستاد.

جوانان و نوجوانان بسیار آمده‌اند تا بگویند نسل امروز، بیش از نسل‌های دیروزی، پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستاده است و هنوز هم اندوه مظلومان عالم را اندوه خود می‌داند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

آری؛ اینجا اگر در روزگار دفاع مقدس، شهر شهید باکری، شهید شفیع‌زاده و شهید یاغچیان بود، پس از انقلاب نیز شهر شهید عبدالصمد امام‌پناه بود که جان خود را در راه آرمان فلسطین فدا کرد.

اینجا، شهر حامد جوانی‌ها و حسین اجاقی‌هاست که برای امنیت ناموس خود، جان خود را هرجا که باشد فدا می‌کنند تا نهضت حسینی زنده بماند.

مردمان تبریز، سوگ خود را با خشم مشت‌های گره‌کرده نشان دادند و فریادهای خود را بر سر استکبار جهانی بلند کردند؛ مردمانی که اگر به حکم رهبرشان، قرار جنگ باشد، زمین کارزار آن تلاویو خواهد بود.

تجمع مردم کرج در محکومیت ترور سید مقاومت

گروه ها و دسته های مختلف مردمی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور در مصلی امام خمینی(ع) کرج هم‌نوا با جهان اسلام خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب اعلام کردند.

تجمع کنندگان که اغلب آنان جوانانی بودند که پرچم ایران و فلسطین را به نشانه پایداری برافراشته نگه داشته بودند شعارهای《 مرگ بر اسراییل》، 《مرگ بر آمریکا》 و《 فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم 》سر می دادند.

همچنین برخی از تجمع کنندگان در حالی که تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند با دست نوشته های با مضامین اسلام پیروز است بر این مهم تاکید داشتند که شهادت افتخارآمیز رهبر مقاومت نمی تواند مقاومت مردم لبنان، غزه و ایران را بکاهد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

شماری از تجمع کنندگان نیز با در دست داشتن تصاویر کودک کشی رژیم غاصب با سر دادن《 حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست》اعلام داشتند رژیم غاصب ، متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت های خود که به شهادت بهترین جوانان لبنان ، زنان و کودکان فلسطین می انجامد هیچ بهره یی نخواهد برد بلکه هر خون بی گناهی که می ریزد ریشه مقاومت مقاوم تر و مستحکم تر می شود.

اجتماع پرشور بوشهری‌ها در محکومیت ترور دبیرکل حزب الله لبنان

بوشهری‌ها در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصلی این شهر تجمع و خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

مردم اردبیل فریاد مقاومت و انتقام سردادند

در پی شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله در حمله تروریستهای صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت مردم شهرهای مختلف اردبیل عصر شنبه همزمان با سراسر کشور با حضور در مقابل مسجد میرزا علی اکبر بر تداوم راه شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت تاکید کردند.

در تجمع مردم اردبیل که با حضور صدها تن از مردم انقلابی و ولایتمدار اردبیل برگزار شد بر تداوم راه شهید سید حسن نصرالله و انتقام خون شهدای مقاومت تاکید شد.

تظاهر کنندگان در این تجمع که از ساعتی قبل آغاز شده است، با شعارهای مرگ بر اسرائیل،مرگ بر آمریکا، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده جنایت های شنبع رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم انقلابی و مومن اردبیل شعار می دادند تک قویماروق امامی/گوزلروک انتقامی/محو ایلروک دشمنی/آلله سیزه یار اولسون اسرائیلی خوار اولسون.

همزمان با مردم اردبیل در شهرهای دیگر استان هم در تجمعاتی بر لزوم تداوم راه شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت تاکید شد.

مردم آبادان حملات صهیونیست به لبنان را محکوم کردند

شرکت کنندگان در این تجمع که شامگاه شنبه در بلوار معلم آبادان برگزار شد، با سر دادن شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را از تکرار جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی در حمله به لبنان اعلام کردند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم آبادان در این گردهمایی اعتراض آمیز، کشتار بی رحمانه مردم فلسطین را محکوم و خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شدند.

همچنین تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، آمادگی خود را جهت مقابله با حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه فلسطین و لبنان اعلام کردند.

تجمع خودجوش مردم سمنان در حمایت از لبنان و فلسطین

همزمان با بعد از ظهر شنبه و در پی دریافت خبر شهادت شهید نصرالله مردم متدین مرکز استان سمنان تجمعی را برگزار و فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند. این تجمع در معراج الشهدای میدان سعدی سمنان برگزار شد.

در تجمع خودجوش مردم سمنان در اعلام انزجار از اقدام ددمنشانه رژیم غاصب اسرائیل در خصوص ترور شهید سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و استاندار سمنان نیز حضور داشتند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم متدین سمنان در این تجمع شعارهای ضد استکباری سرداده و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر دادند و ضمن محکومیت جنایت اخیر اسرائیل بار دیگر همراهی خود را با مردم مظلوم فلسطین و ملت مقاوم لبنان به نمایش گذاشتند.

خروش مردم اصفهان پس از خبر شهادت سیدحسن نصرالله

مردم اصفهان دقایقی پس از انتشار خبر شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان و فلسطین در میدان امام حسین(ع) تجمع کردند.

دانشگاهیان اصفهان هم حملات اسراییل به لبنان را محکوم کردند

شماری از دانشگاهیان اصفهان نیز ، حملات اخیر اسراییل به لبنان را محکوم و حمایت خود را از جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که ظهر امروز شنبه در میدان وحدت (سه راه زبان) دانشگاه اصفهان برگزار شد، با سر دادن شعار «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را از تکرار جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی اینبار در حمله به لبنان اعلام کردند.

اساتید و دانشجویان اصفهان در این گردهمایی اعتراض آمیز، کشتار بی رحمانه مردم فلسطین را محکوم کردند و خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به جنایت های رژیم صهیونیستی شدند.

در پایان این مراسم، نماز جماعت ظهر و عصر اقامه شد.

اجتماع ضد صهیونیستی مردم شیراز در سوگ سید مقاومت

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس عصر شنبه در این اجتماع، با تسلیت به مردم شیراز و امت اسلامی، گفت: همین شهادت ها طومار اسرائیل جنایتکار را در هم می‌پیچد.

سردار هاشم جمالی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی تاوان سختی را می‌پردازد و در بهترین موقعیت و مناسب‌ترین شرایط انتقام سختی را از این جنایتکاران می‌گیریم و فرزندان روح‌الله اجازه نمی‌دهند خون شهیدان اسماعیل هنیه و سید حسن نصر الله پایمال شود.

وی با اشاره به اینکه امروز بعد از مخابره خبر شهادت سید حسن نصرالله داغ حاج اسم تازه شد و دلهای آزادمردان و آزاد زنان سراسر دنیای اسلام لرزید ادامه داد: اسرائیل غاصب و کودک کش بار دیگر نشان داد که به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست و همین خونها منجلابی را برای او ایجاد خواهد کرد.

مردم رشت جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

مردم شهرستان رشت شنبه شب با تجمع در گلزار شهدای این شهر, جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت را محکوم کردند.

در این تجمع که با حضور اقشار مختلف مردم , خانواده شهدا, ایثارگران و مسئولان استانی برگزار شد, تجمع کنندگان با شعارهایی خواهان گرفتن انتقام سخت از رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

حاضران در این تجمع با در دست داشتن عکس هایی از شهید سیدحسن نصرالله و پرچم های فلسطین و حزب الله لبنان,شعار مرگ بر اسراییل , مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سردادند.

سیدحسن نصرالله شهادتت مبارک, ای سید شهیدان شهادت مبارک, فرمانده حزب الله شهادتت مبارک, ای پیرو روح الله شهادتت مبارک, از دیگر شعارهای تجمع کنندگان در گلزار شهدای رشت بود.

همچنین معاون سیاسی , امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان نیز در این تجمع طی سخنانی اظهار کرد: شهادت سیدحسن نصرالله اجر سالها مجاهدت اوست که این شهید بزرگوار عمر خود را صرف مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی کرد و به آرزوی خود رسید.

محمد جلایی افزود: ما نیز برای اینکه اعمال و رفتار ما در این دنیا درست باشد باید بیاموزیم که در چه نقطه و جبهه ای قرار داریم و باید همانند شهدا راه درست را انتخاب کنیم.

وی در ادامه به پیروزی جبهه مقاومت در نبرد با رژیم صهیونیستی اشاره و بیان کرد: این یک حقیقت حتمی است که اراده الهی تحقق خواهد یافت و شهادت, پیروزی و شکست از آزمون های قرارگرفتن در این مسیر است اما در نهایت جبهه حق پیروز خواهد شد.

اجتماع هرمزگانی‌ها برای شهید مقاومت‌

حافظان و مرزداران خلیج فارس عصر شنبه در اعتراض به جنایت های رژیم کودک کش صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت رسیدن «سید حسن نصرالله» شهید مقاومت شد، دست به تجمع زدند.

مردم شهید پرور و انقلابی بندرعباس و مسئولان اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی هرمزگان با تجمع در مسجد جامع (مصلای بندرعباس) جنایت رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش را محکوم کردند.

اعتراض کنندگان با حضور پرشور خود، صدای اعتراضی خود علیه جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به جهانیان رساندند و خواستار انتقام خون شهدای مقاومت شدند.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم همیشه در صحنه استان هرمزگان در پی جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی رحمانه مردم بی گناه و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، از ساعت 19 در مسجد جامع بندرعباس جمع شدند و با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

همچنین مرزداران خلیج فارس و تنگه هرمز در اعتراض به این جنایت غیرانسانی شعار «ارتشی قهرمان انتقام انتقام، مقاومت مقاومت انتقام انتقام، یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، سردادند.

حاضران در این برنامه ضمن برافراشتن پرچم های حزب الله و فلسطین بر حمایت همه جانبه خود از جنبش مقاومت تاکید کردند.

اجتماع مردمی در سایر شهرهای هرمزگان نیز باتوجه به بیانات راهگشا و داهیانه رهبر معظم انقلاب پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، برگزار شد.

تجمع خودجوش مازندرانی‌ها در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله

تجمع پرشور و خودجوش مازندرانی ها در محکومیت ترور شهید سید حسن نصرالله و همراهان عصر امروز شنبه در میادین اصلی شهرهای مختلف این خطه از شمال کشور برگزار شد.

تجمع مردمی محکومیت ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله در خرم‌آباد

تجمع مردمی محکومیت ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله در خرم‌آباد برگزار شد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

شامگاه امروز شنبه رأس ساعت 20، تجمع مردمی محکومیت ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، مردم مظلوم لبنان و غزه در خرم‌آباد برگزار شد.

این تجمع در میدان شهدای شهر خرم‌آباد برگزار شد.

تجمع گسترده مردم شهر یاسوج در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع گسترده مردم شهر یاسوج در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان آغاز شد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

جمعیت از نقاط مختلف خود را به میدان هفتم تیر یاسوج رساندند.

مردم در این حضور ضمن سوگواری شهادت سید حسن نصر الله، خواستار اقدام علیه جنایات رژیم صهیونیستی شدند.

تجمع مردم سنندج در محکومیت جنایت بیروت

تجمع مردمی در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و حمله به محلات مسکونی «ضاحیه» بیروت و ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر شنبه 7 مهر 1403 در محل اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس (باشگاه افسران) شهر سنندج برگزار شد.

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم

مردم ایران در سوگ شهید راه قدس/ حزب‌الله پیروز است +عکس و فیلم


تجمع مردم ایلام در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

غروب امروز مردم ایلام در تجمعی خودجوش سوگوار ترور ناجوانمردانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان شدند.

آنها در شعارهایی چون مرگ بر اسرائیل و آمریکا خشم و انزجار خود را از جنایت دیروز رژیم صهیونیستی در بمباران مقر حزب الله در ضاحیه لبنان نشان دادند و خواستار انتقام این جنایت خونین و نابخشودنی شدند و سکوت مجامع بین المللی را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تسلیت این ضایعه دردناک گفت: سید حسن نصرالله بازوی قدرتمند شیعیان لبنان و حامی مردم غزه و یاور ایران اسلامی بود که توسط اشقیا مزد سال ها مجاهدت خود را با شهادت گرفت.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار افزود: جنایتکاری و شقاوت اسرائیل در حق مردم لبنان و فلسطین به اوج خود رسیده است و نباید این ظلم های آشکار بی پاسخ بماند.

وی اظهار کرد: موج خونخواهی از اسرائیل دنیا را فرا گرفته است و با بدون شک ریشه این رژیم منحوس با ترور سیدی از سلاله رسول اکرم(ص) از بیخ کنده می شود.

حجت الاسلام کریمی تبار سکوت سران عرب و مسلمانان منطقه را عاملی برای تقویت خوی وحشیگری اسرائیل دانست و تاکید کرد: وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان و آزاداندیشان جهان دفاع از حق مشروع مردم فلسطین و لبنان است.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل با استفاده از سلاح های کشتارجمعی آمریکا دست به جنایت علیه مردم فلسطین و لبنان زده است، یادآور شد: زمینه نابودی این رژیم متخاصم و متجاوز فراهم شده است و به زودی شاهد نصرت و پیروزی جبهه حق و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان