ماهان شبکه ایرانیان

پایداری و بالندگی حزب الله

ترور غم انگیز سید حسن نصرالله فرمانده فداکار و با صفای مجاهدان لبنانی با هواپیماها و بمب های آمریکایی توسط اسرائیل آدم کش، فاجعه عظیمی بود که برگ دیگری را بر پرونده جنایات این رژیم غاصب و جعلی افزود.

پایداری و بالندگی حزب الله

هدف اسرائیل از این جنایت فجیع و نیز ترور برادر عزیز سردار عباس نیلفروشان و سایر فرماندهان حزب الله و نیز بسیاری از مبارزین فلسطینی، سرکوب هر نوع مقاومت در برابر اشغالگری و زورگویی وجلوگیری از تشکیل دولت فلسطینی است. 
اسرائیل سفاک تصور می کند که با تداوم کشتارهای فجیع و بی خانمان کردن مردم بیگناه فلسطین و لبنان، می تواند به امنیت برسد و به بقای ننگین خود ادامه دهد.  
اما نتانیاهوی قاتل به یک نکته مهم توجه نمی کند که اصولاً تولد گروه هایی مانند حزب الله، جهاد اسلامی و حماس، محصول اشغال سرزمین های فلسطین و لبنان و سوریه و نپذیرفتن حق زندگی برای ساکنین اصلی فلسطین و لبنان و مناطق اشغالی صاحبان آن مثل نوار غزه است. 
تا قبل از آنکه ارتش اسرائیل به لبنان در سال 1361 هجری خورشیدی حمله کند، اصولاً تشکیلاتی به اسم حزب الله وجود نداشته است. نتیجه تهاجم اسرائیل به بیروت و اشغال لبنان موجب پدید آمدن این گروه مقاومت کارآمد شده است. 
از روز اول هم که این گروه حامی مردم فلسطین تشکیل شد، اسرائیل دست به ترور رهبران و اعضای آن زده است ولی این گروه مقاوم، همچنان به توسعه قدرت و بالندگی خود ادامه داده است. 
اسرائیل 32 سال قبل حجت الاسلام سید عباس موسوی رهبر حزب الله را به همراه خانواده اش، ظالمانه ترور کرد ولی سید حسن نصرالله جای وی را گرفت. به این ترتیب حزب الله توانست حتی جنوب لبنان را از اشغال صهیونیست های نسل کش آزاد نماید و ارتش اسرائیلی جنوب لبنان را نیز از بین ببرد و زندان صهیونیستی خیام را تبدیل به موزه جنایات اسرائیل کند. 
الان هم همینگونه خواهد شد و دولت و مردم لبنان همچنان به حمایت از این قدرت عظیم دفاعی که باعث عزت لبنان شده است، دست نخواهند کشید. 
در هر صورت حزب الله با حمایت گسترده مردم عزیز لبنان همچنان به حیات طیبه خود و مبارزه با اشغالگران تروریست ادامه خواهد داد، زیرا خداوند در قرآن مجید وعده داده است که:
ما ننسخ من آیه او ننسها نأت بخیر منها او مثلها، الم تعلم ان الله علی کل شی قدیر

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان