ماهان شبکه ایرانیان

برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان

جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، عجم نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین پارسامنش معاون رئیس کل دادگستری استان، معماری رئیس اتاق بازرگانی سمنان، جمعه ای نایب رئیس اتاق و با حضور جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزار شد .

برگزاری جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،بحث و بررسی درخصوص ابلاغ بندهای آزمون های قابل برون سپاری در دریافت پروانه استاندارد اولین دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی بود که به موجب ابلاغیه سازمان ملی استاندارد ، واحدهای تولیدی که آزمونهای آنها قابلیت برون سپاری را ندارند ملزم به تهیه تجهیزات آزمایشگاهی برای دریافت پروانه استاندارد هستند و از مشکلات این ابلاغیه هزینه بالای تجهیزات آزمایشگاهی در ابتدای فرآیند تولید می باشد و اینکه بسیاری از واحدهای سرمایه خود را در ابتدای کار جهت تجهیز کارگاه و خرید خط تولید صرف می کنند از این رو پیشنهاد داده شد تا اختیار این کار به ادارات استاندارد استانی داده شود تا بر اساس شرایط تولید و ظرفیت واحدهای تولیدی نسبت به برون سپاری یا عدم برون سپاری آزمونها تصمیم گیری نمایند و به واحدها امکان استفاده از ظرفیت آزمایشگاههای همکار داده شود تا بتوانند خط تولید خود را راه اندازی نمایند .

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاوری استان سمنان ، اختصاص  بخشی از درآمد حاصل از اصلاح بهای برق به شهرکها و نواحی صنعتی را دومین دستور جلسه این شورا عنوان کرد و افزود :  سهم درآمد اصلاح تعرفه برق به استان سمنان اختصاص داده نمی شد و در این جلسه پیشنهاد شد تا این مساله در جلسه ای با حضور سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، مدیران عامل اداره برق و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی بررسی شود .

استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تسلیت به مناسبت شهادت رهبر مقاومت از زحمات اتاق بازرگانی استان سمنان در سالهای اخیر تشکر و قدردانی کرده و گفت : جلوگیری از تعطیلی واحدها ، افزایش صادرات و تامین آب شهرک های صنعتی استان سمنان و .... از جمله مشکلاتی بود که در سالهای اخیر و در شورای گفتگوی استان مطرح شده است .

سید محمدرضا هاشمی ضمن تشکر از حضور عجم نماینده مردم شاهرود و میامی در این جلسه گفت : از تجربیات نمایندگان باید در این جلسات استفاده کرده و در جهت گره گشایی مشکلات گام برداریم .

نماینده مردم شاهرود و میامی نیز در این جلسه خواستار تقویت صنایع وابسته به بخش کشاورزی شد و گفت : با توجه به وجود بسترهای مناسب در زمینه کشاورزی و باهمت و تلاش بخش خصوصی خلاء های موجود در استان پر شود .

 در پایان این جلسه معماری ، رئیس اتاق بازرگانی سمنان ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و تشکر از همه شرکت کنندگان،  از آمادگی شورای گفتگوی استان جهت دعوت از مدیرانی که بیشترین تاثیرگذاری را در خصوص صنایع و واحدهای تولیدی دارند خبرداد  و گفت : امیدواریم تا شاهد ارائه تصمیمات مناسب در جهت رفع موانع تولید باشیم .

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان