ماهان شبکه ایرانیان

افزایش ۳۰ درصدی ترافیک بسته و امانات نسبت به سال گذشته در پست کرمانشاه

مدیرکل پست استان کرمانشاه از افزایش ۳۰ درصدی ترافیک بسته و امانات نسبت به سال گذشته در پست کرمانشاه خبر داد.

افزایش 30 درصدی ترافیک بسته و امانات نسبت به سال گذشته در پست کرمانشاه

حسین نامداری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، در خصوص ترافیک مرسولات پستی در استان، اظهار کرد: پست استان کرمانشاه در حال  گذار و جهش به سوی کیفیت پایدار است.

وی همچنین در خصوص سیستم سورتینگ افزود: سیستم سورتینگ محصولات پستی علاوه بر افزایش سرعت و کاهش خطا در تفکیک بسته‌ها مزایای دیگری نیز دارد که از جمله می‌توان به امکان مرتب سازی بسته‌های پستی در ابعاد و مشخصات مختلف، امکان صرفه‌جویی در فضا، بهره‌گیری از انعطاف پذیری سیستم‌های سورتینگ، امکان سفارشی سازی، روش‌های جداسازی در موارد خاص، اشاره کرد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه تصریح کرد: سیستم سورتینگ ثبت و تجزیه مراسلات در حال اجرا است و واگذاری توزیع به بخش خصوصی در حال گذراندن مقدمات و اخذ مجوزهای لازم است.

نامداری اضافه کرد: همچنین تغییراتی در فضای عملیاتی بخش توزیع داشتیم یعنی تجمیع موزعین در 2 نقطه پستی و از طرفی بر اساس آمار مستند نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش ترافیک بسته و امانات را داشتیم.

وی تشریح کرد: به دنبال این موضوع نسبت به اتخاذ سیاست افزایش تعداد موزعین پرداخته‌ایم، بازنشسته شدن نیروها و خروج  برخی از موزعین و دشواری اخذ مجوز جذب نامه‌رسان نیز به این موارد اضافه شد.

مدیرکل پست استان کرمانشاه بیان کرد: کارهای ارزشمندی برای پست استان در حال انجام است که به کیفیت ارائه خدمات بسیار بهتر از پیش خواهد انجامید. 

نامداری یادآور شد: تغییر سبک کسب و کار و افزایش بسته های اینترنتی باعث افزایش حمل و انتقال توسط موزعین موتور سوار شده است، آدرس ناصحیح درج شده برروی مرسولات  دارای نقص فنی باعث سردرگمی و افزایش زمان توزیع و خستگی پرسنل نامه رسان می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان