ماهان شبکه ایرانیان

اهالی روستای خوزنان آبیک از نعمت آب برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با پیگیری های صورت گرفته، آب سد طالقان به روستای ۳۰۰خانواری خوزنان شهرستان آبیک رسید و از نعمت آب بهره مند شدند.

اهالی روستای خوزنان آبیک از نعمت آب برخوردار شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «داراب بیرنوندی» مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این خبر بیان کرد: با پیگیری های صورت گرفته، آب سد طالقان به روستای 300خانواری خوزنان شهرستان آبیک رسید و اهالی از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی افزود: پروژه مذکور با اعتبار 10میلیارد ریال از محل اعتبارات دولتی و خیرین اجرا شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملیات صورت گرفته نیز از اجرای 1200متر خط انتقال و پمپاژ آب از خط اصلی به سمت روستای یاد شده خبر داد.

بیرنوندی خاطر نشان کرد: پروژه انتقال آب از سد طالقان پیش از این جهت افزایش کیفیت آب شهرهای آبیک و زیاران صورت گرفته بود و روستای خوزنان، اولین روستای برخوردار از آب سطحی سد طالقان در استان قزوین می باشد.

وی عنوان کرد: در افق پروژه انتقال آب از سد طالقان، 14شهر و 194روستای استان از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان قزوین در خاتمه از اهالی روستاها و شهرنشینان استان خواست با توجه به محدودیت منابع آب موجود، مدیریت مصرف را سر لوحه زندگی خود قرار داده تا هموطنان بیشتری از آب آشامیدنی برخوردار شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان