ماهان شبکه ایرانیان

بلینگام: کنار بکام احساس زشتی می‌کنم! ستاره رئال از ملاقات با اسطوره می‌گوید

جود بلینگام، ستاره جوان رئال مادرید و تیم ملی انگلیس، در ویدیوی جدید یوتیوب خود از ملاقات با دیوید بکام، اسطوره فوتبال، می‌گوید.

جود بلینگام کانال یوتیوب خود را با ویدیوی جدید به روز کرد.

به گزارش طرفداری، جود بلینگام، ستاره جوان رئال مادرید، در مصاحبه‌ای جالب اعتراف کرده که ملاقات با دیوید بکام، اسطوره فوتبال، اعتماد به نفس او را کمی کاهش داده است.

ستاره فعلی انگلیس، بلینگام، در سال 2023 با پیوستن به سانتیاگو برنابئو، راه کاپیتان سابق سه شیرها، بکام، را دنبال کرد. این بازیکن 21 ساله در اسپانیا به یک پدیده تبدیل شده است و در اولین فصل خود 23 گل به ثمر رسانده و قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است.

این دستاوردها، ستایش دیوید بکام، اسطوره‌ی تیم ملی انگلیس را به همراه داشته است و حتی یک‌بار عکسی از خود شبیه به حرکت معروف بلینگام در هنگام شادی گل را به اشتراک گذاشت. به تازگی و به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی بازی FC 25، بلینگام با بکام (که دارای کارت "آیکون" مخصوص خود است) دیدار و همکاری داشته است.

بلینگام در کانال یوتیوب خود، در این مورد گفت:

    این واقعاً برایم یک افتخار بود. همیشه می‌شنویم که می‌گویند نباید با قهرمان‌هایمان ملاقات کنیم، اما بکام واقعاً آدم فوق‌العاده و فروتنیه. با این حال، وقتی کنارش هستم، کمی احساس زشت بودن می‌کنم! 

بلینگام همچنین درباره تبدیل شدن به چهره بازی جدید EA Sports در بازی‌های FC افزود:

    من از زمانی که شش یا هفت ساله بودم، تمام نسخه‌های FIFA را بازی کرده‌ام و برخی از بهترین خاطرات من نشستن در کنار یک تلویزیون کوچک به همراه چند کنترلر خراب بود که عمدتا به دلیل پرتاب شدن به اطراف خراب شده‌ بودند. آن روزها من از بازی کردن با بازیکنان بزرگ لذت می‌بردم و هرگز فکر نمی‌کردم بتوانم آن‌ها را ملاقات کنم و اکنون خود من روی جلد همین بازی هستم، این یک اتفاق سورئال است و قطعا قدردان این فرصتی که به من دادند، هستم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان