ماهان شبکه ایرانیان

دادستان تهران: ۵ خودرو متعلق به کوروش کمپانی به مزایده گذاشته می‌شود

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز پس از دریافت مجوزهای قانونی و نظریه‌های کارشناسی رسمی دادگستری، این اموال را جهت تأمین بخشی از مطالبات مالباختگان به مزایده گذاشته است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: پنج دستگاه خودروی سواری متعلق به شرکت کوروش کمپانی برای پرداخت مطالبات مالباختگان به مزایده گذاشته می‌شود.
 
به گزارش ایرنا، علی صالحی روز دوشنبه با توجه به تأکیدهای ریاست قوه قضاییه مبنی بر اولویت دهی به پرداخت مطالبات مالباختگان در زمان رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی، به‌ویژه در مرحله تحقیقات مقدماتی، اظهار داشت: در همین راستا پنج دستگاه خودروی سواری گران‌قیمت متعلق به شرکت کوروش کمپانی، شناسایی و برای فروش در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته است.
 
صالحی افزود: سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز پس از دریافت مجوزهای قانونی و نظریه‌های کارشناسی رسمی دادگستری، این اموال را جهت تأمین بخشی از مطالبات مالباختگان به مزایده گذاشته است.
 
وی با بیان اینکه عواید حاصل از فروش اموال در این مزایده، جهت استرداد مطالبات شاکیان صرف خواهد شد؛ تصریح کرد: شروع بازدید و ارائه پیشنهاد برای اجرای این مزایده از امروز 9 مهرماه 1403 آغاز شد و در 16 مهر، به پایان می‌رسد و اسامی برندگان نیز، ظرف یک هفته مشخص و اعلام خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان