ماهان شبکه ایرانیان

شمس‌آذر از آسمان به زمین؛ سقوط آزاد شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم

شمس‌آذر قزوین، تیمی که فصل گذشته با عملکرد درخشان خود همه را شگفت‌زده کرده بود، حالا در لیگ بیست‌وچهارم با بحران جدی روبرو شده است.

شگفتی‌ساز لیگ بیست‌وسوم جزو بحران‌زده‌ترین تیم‌های فصل جدید لیگ برتر محسوب می‌شود.

به گزارش فوتبال 360، بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی پیگیری می‌شود که رفته‌رفته تنور رقابت‌ها داغ‌شده و هم کورس مدعیان در حال شکل‌گیری است و هم در قعر جدول، معادلات برای چینش تیم‌های فانوس‌به‌دست در حال حل‌وفصل‌شدن است. البته که هنوز برای حدس‌وگمان اینکه کدام تیم موفق به فتح عنوان قهرمانی می‌شود و یا اینکه کدام تیم‌ها راهی لیگ یک می‌شوند، بسیار زود است اما با این وجود، شرایط به‌وجود آمده در قعر جدول نشان می‌دهد که تشخیص تیم‌های فانوس‌به‌دست در لیگ بیست‌وچهارم کار پیچیده‌ای نیست.

تیم‌های هوادار، شمس‌آذر و نساجی هر کدام 3 امتیاز از 18 امتیاز ممکن را در فصل جدید لیگ برتر به‌دست آورده‌اند که از میان این تیم‌ها، مازنی‌ها با شرایط موجود چندان بیگانه نیستند و امیدوارند مسیر فصل گذشته را بتوانند طی کنند و بار دیگر به شکلی دراماتیک در سطح اول فوتبال ایران بمانند. هوادار هم در سالیان حضورش در لیگ برتر، نوسان زیادی داشته و تغییر و تحولات پرشمار انجام شده در این تیم زمینه‌ساز قعرنشینی بنفش‌پوشان شده است. با این وجود، شرایط شمس‌آذر در لیگ بیست‌وچهارم متفاوت است و این تیم ناگهان از قامت یک تیمِ شگفتی‌ساز در فصل گذشته، نقابِ تیم بحران‌زده و فانوس‌به‌دست را در فصل جدید به صورت زده است.

تیمی که از خودش عقب افتاد!

شمس‌آذر جزو تیم‌های نوپای فوتبال ایران محسوب می‌شود و آن‌ها در حال گذراندن دومین فصل حضورشان در لیگ برتر هستند. در فصل گذشته، با وجود شوک کسر امتیاز، یشمی‌پوشان از 6 دیدار ابتدایی خود در لیگ بیست‌وچهارم موفق به کسب 2 برد، پذیرش یک تساوی و تحمل 3 باخت شدند و روی کاغذ 7 امتیاز به‌دست آوردند که با کسر امتیاز انجام شده، این امتیاز به عدد 4 تقلیل پیدا کرد. با این وجود شرایط در فصل جدید بغرنج است و شمس‌آذری‌ها در 6 بازی ابتدایی‌شان در لیگ بیست‌وچهارم هیچ بردی به‌دست نیاورده‌اند و 3 تساوی و 3 باخت در کارنامه شاگردان سعید دقیقی دیده می‌شود.

هزار و یک علت برای سقوط آزاد شمس‌آذر!

یشمی‌پوشان در فاصله حدوداً یک هفته تا شروع فصل جدید لیگ برتر وضعیت کادرفنی‌شان رسماً تعیین‌تکلیف شد و بعد از استعفای مازیار زارع، سعید دقیقی سکان هدایت شمس‌آذر را مجدداً برعهده گرفت؛ آن‌هم در حالی‌که مهره‌های کلیدی فصل گذشته تیمِ قزوینی از جمع بازیکنانی این تیم جدا شده بودند و دقیقی به سراغ جذب بازیکنان جوان و یا لیگ یکی رفت. در این میان باید گفت که میلاد فخرالدینی، سرشناس‌ترین خرید تابستانی شمس‌آذر محسوب می‌شود! رفت‌وبرگشت سعید دقیقی، تغییر و تحولات پرشمار در فهرست شمس‌آذر و جدایی مهره‌های تاثیرگذار فصل گذشته در کنار مشکلات شمس‌آذر زمینه‌ساز ایجاد شده شرایط بحرانی برای یشمی‌پوشان شده و باید دید در ادامه مسیر، آیا شاگردان دقیقی موفق به خروج از بحران خواهند شد یا همچنان در جمع تیم‌های بحران‌زده و فانوس به‌دست کارشان ادامه پیدا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان