ماهان شبکه ایرانیان

احیای کمیته‌های هیات‌های ورزشی در کرمانشاه

معاون امور جوانان و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از احیای کمیته‌های هیات‌های ورزشی و تقویت روابط عمومی در استان خبر داد.

احیای کمیته‌های هیات‌های ورزشی در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، محمد حسین‌زاده در نشست هم‌اندیشی روابط‌عمومی هیات‌های ورزشی در جمع خبرنگاران که امروز (دهم مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: احیای کمیته‌های هیات‌های ورزشی و تقویت روابط‌عمومی در استان با رسانه‌ها حائز اهمیت است. 

وی افزود: تغییرات مدیریتی و برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی به‌ منظور ارتقای تخصص مسئولان هیات‌ها لازم است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از اهداف اصلی در این مسیر، احیای نقش کمیته‌ها در هیات‌های ورزشی است که به دلیل انحصار طلبی برخی افراد، فعالیت آن‌ها به تعطیلی کشیده شده است. 

حسین‌زاده عنوان کرد: در جلسات متعدد با کمیته‌های فرهنگی، آموزش و استعدادیابی، به دنبال تقویت این ساختارها بوده و امید است با برگزاری جلسات مستمر، این هدف محقق شود.

وی همچنین از تغییرات مدیریتی و لزوم همکاری تنگاتنگ میان هیات‌ها و خبرگزاری‌ها خبر داد و گفت: از 10 پایگاه خبری معتبر در استان که باید با آن‌ها همکاری شود و اولین قدم برای تقویت هیات‌ها، شناخت دقیق اعضا و همکاری فعال با رسانه‌ها است.

حسین‌زاده پیشنهاد تشکیل شورای هیات‌های ورزشی با انتخاب اعضا از بین مسئولان هیات‌ها را مطرح و عنوان کرد: به نمایندگی از کل گروه، پیگیری مسائل و حقوق اعضا را برعهده گیرند، برنامه‌ریزی برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی با مسئولان هیات‌ها بر اهمیت آموزش و تخصص در امور روابط عمومی و اطلاع‌رسانی حائز اهمیت است.

وی یادآور شد: تقویت روابط عمومی و انعکاس درست اخبار ورزشی، به‌ ویژه در سطوح بین‌المللی، از جمله اهداف اصلی اداره‌کل ورزش است و تلاش برای تشکیل تیمی حرفه‌ای در این حوزه دارای اهمیت است.

حسین‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: با شروع بازی‌های آسیایی 2026 ژاپن، هیات‌های ورزشی باید برنامه‌ریزی دقیق و تمرکز بر کسب سهمیه داشته باشند و تا رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان