مراقبت از کفش‌های کتانی

روش دیگر این است که راه‌های مراقبت کردن از اسنیکرز‌های خود را به جای استفاده نکردن آن‌ها در پیش گیرید. در ادامه ما پنج مرحله برای نگهداری از کتانی‌ها را ارائه می‌دهیم.

مراقبت از کفش‌های کتانی

کفشامان از کتانی‌های سفید! به محض این که کتانی‌ها را به پا کنید، انگار آلودگی به آن می‌چسبد. البته که راه هایی برای سالم و زیبا نگاه داشتن کتانی‌ها وجود دارد. اولین گزینه این است که هرگز آن‌ها را به پا نکنید! این مطمئن‌ترین راه برای زیبا ماندن و درخشیدن کتانی شما مثل روز اول آن است. روش دیگر این است که راه‌های مراقبت کردن از اسنیکرز‌های خود را به جای استفاده نکردن آن‌ها در پیش گیرید. در ادامه ما پنج مرحله برای نگهداری از کتانی‌ها را ارائه می‌دهیم.

مرحله یک: ضربه زدن به کفش ها

اولین مرحله مراقبت از هر نوع کفشی بسیار ساده است، بند‌ها و کفی‌های کفش را جدا کرده و کنار بگذارید، و تمرکز خود را متوجه کفش‌ها کنید. زیره‌های کفش را به هم بکوبید تا کثیفی و خاک‌ها تا حد امکان از آن جدا شوند. با استفاده از دستمال مرطوب نرم برای روی کفش و یک برس برای زیره کفش می‌توانید آلودگی‌های باقی مانده را بزدایید.

کفشمرحله دوم: لکه گیری

نکته‌ای که درباره کفش‌ها همیشه آزار دهنده است این است که همیشه به نظر می‌رسد در حال کثیف‌تر شدن هستند، به خصوص زمانی که فرصتی برای ایستادن و تمیز کردن آن‌ها ندارید. تعدادی از وسایل مناسب تمیز کردن کفش را در کیف کارتان، و کیف باشگاه خود بگذارید تا کثیفی هایی که در راه روی کتانی شما نمایان می‌شوند به آسانی بزدایید. اجازه ندهید که آلودگی و دوده‌های شهری در حین قدم زدن کفش شما و نهایتاً روزتان را خراب کنند.

مرحله سوم: دقیق‌تر ببینید

هر از گاهی نیاز است تا کتانی‌ها ی خود را دقیق‌تر و عمیق‌تر تمیز کنید. اگر حوصله تمیز کردن ذره به ذره کفش تان را ندارید، زمان هایی که کثیفی روی آن‌ها می‌نشیند دستی به آن بکشید تا راحت‌تر و بهتر تمیز شده و کثیفی به مدت طولانی روی آن نماند. در کاسه‌ای آب گرم بریزید و برس کفش را در آن مرطوب کرده و کتانی خود را با آن تمیز کنید. روی یک برس مناسب تمیز کننده مخصوص بمالید و با آن کفش خود را تمیز کنید. بهتر است این کار را از قسمت لژ کفش و با حرکات دورانی شروع کنید و سپس به روی کفش برسید. تا جایی که لازم است این کار را تکرار کنید. میزان استفاده از تمیز کننده‌ها به جنس کفش و میزان استفاده شما بستگی دارد. اما اگر دنبال تمیزی بیش‌تر هستید (خصوصاً کفش هایی با جنس پلاستیک) ما به شما استفاده از تمیز کننده‌های جادویی را پیشنهاد می‌کنیم. در آخر با یک تکه اسفنج کف و تمیز کننده باقی مانده بر روی کفش را پاک کنید.

کفشمرحله چهارم: صبور باشید

شاید سخت‌ترین قسمت مراقبت از کفش‌های کتانی خشک کردن کامل و درست آن‌ها باشد. به کفش‌های خود بعد از هر بار تمیز کردن اجازه دهید تا در زمان کافی با هوای طبیعی کاملاً خشک شوند. کفش‌ها هرگز نباید تا مرطوب هستند و کاملاً خشک نشده اند پوشیده شوند. برای زود‌تر خشک شدن آن‌ها بند‌ها را باز کنید و زبانه کفش را بیرون بیاورید تا هوا در آن جریان یابد.

مرحله پنجم: محافظت کنید

مراقبت و نگهداری از کفش مراحل مختلف و زیادی دارد. برای کفش خود یک اسپری محافظ تهیه کنید. کفش را در دست گرفته و از فاصله 15 سانتی متری تمام سطح آن را با اسپری بپوشانید. هدف خیس شدن کفش تان نیست بلکه فقط لایه‌ای برای حفاظت روی آن را می‌پوشاند. پس از استفاده از اسپری به کتانی خود زمان لازم را بدهید تا کاملاً خشک شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر