ماهان شبکه ایرانیان

کامالا هریس: نیروهای آمریکایی مطمئناً برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری و نبرد نخواهند شد

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفت که نیازی به ورود نیروهای آمریکایی به جنگ در اسرائیل را پیش بینی نمی کند.

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات برای انتخابات 5 نوامبر 2024 در پی پاسخ موشکی ایران به حملات و تجاوزات رژیم اسرائیل گفت: نیروهای آمریکایی «مطمئناً» برای حمایت از اسرائیل وارد درگیری و نبرد نخواهند شد.
 
به گزارش ایرنا، کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفت که نیازی به ورود نیروهای آمریکایی به جنگ در اسرائیل را پیش بینی نمی کند.
 
معاون رئیس جمهور آمریکا در عین حال تصریح کرد:«من در تعهد خود به توانایی اسرائیل برای دفاع از خود و جدی گرفتن نیاز به مقابله با ایران از نظر تهدیدی که برای منافع آمریکا، متحدان ما و ثبات در منطقه ایجاد می کند، قاطع هستم. »
 
هریس در پاسخ به این سوال که آیا نیروهای آمریکایی ممکن است به درگیری های فزاینده کشیده شوند، گفت: "خیر، مطلقا نه."
 
پیش از این، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا که در اخرین هفته های ریاست جمهوری خود به سر می برد و ناتوان از مهار رژیم اسرائیل است، گفت که واشنگتن به این رژیم توصیه  و مشورت می دهد.
 
به گزارش ایرنا، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت که معتقد است هیچ حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه ایران در روز پنجشنبه انجام نخواهد شد.
 
رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا اجازه می دهد اسرائیل علیه ایران انتقام بگیرد؟ گفت: "اول از همه، ما به اسرائیل "اجازه" نمی دهیم، ما به اسرائیل توصیه می کنیم. و امروز هیچ اتفاقی نمی افتد."
 
 بایدن در پاسخ به این سوال که آیا از حمله اسرائیل به تاسیسات نفتی ایران حمایت خواهید کرد؟ مدعی شد: ما در حال گفتگو در این زمینه هستیم، فکر می‌کنم این امر احتمال کمی دارد.
 
رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در  جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره احتمال حمله تلافی جویانه اسرائیل به تاسیسات مرتبط با برنامه هسته ای ایران و رجز خوانی های این رژیم در پی پاسخ موشکی ایران گفت: «از چنین حمله ای حمایت نمی کنم.» او گفت که آمریکا با اسرائیلی‌ها در مورد چگونگی واکنش آنها به حمله موشکی ایران بحث خواهد کرد.
 
بایدن ادعا کرد که همه اعضای گروه 7 که اوایل چهارشنبه در تماس تلفنی با آنها صحبت کرده بود، توافق کردند که اسرائیل باید "به طور متناسب پاسخ دهد."
 
رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد: ایران بسیار از مسیر منحرف شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان