ماهان شبکه ایرانیان

بیانیه جدید گروه هفت منتشر شد؛ انتقاد از ایران و حمایت از اسرائیل

سران گروه هفت در بیانیه ای مشترک که شامگاه روز پنجشنبه منتشر شده است، پاسخ نظامی ایران به اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل را محکوم کردند و آن‌را «تهدیدی جدی علیه منطقه دانستند».

گروه هفت در بیانیه‌ای، بار دیگر بر تعهد خود به «امنیت اسرائیل» تاکید کرد. 
 
به گزارش ایسنا، سران گروه هفت در بیانیه‌ای مشترک که شامگاه روز پنجشنبه منتشر شده است، پاسخ نظامی ایران به اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل را محکوم کردند و آن‌را «تهدیدی جدی علیه منطقه دانستند».
 
این موضع‌گیری درحالی است که ایران اعلام کرده پس از خویشتن‌داری 2 ماهه و پس از بی‌عملی غرب در وادار کردن رژیم صهیونیستی به پایان‌دادن به اقدامات تروریستی خود، پاسخ قاطع و هوشمندی به این رژیم در عملیات «وعده صادق 2» داده است. 
 
سران کشور‌های گروه هفت که اکثر آنها حامی تمام‌قد رژیم صهیونیستی هستند، همچنین نگرانی عمیق خود را درباره بروز بحران در منطقه غرب آسیا ابراز کردند و از تمام بازیگران منطقه خواستند «رفتار مسئولانه» از خود نشان دهند. 
 
سران آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، کانادا، ایتالیا و ژاپن ضمن تاکید بر تعهد خود به «امنیت اسرائیل»، خواستار آتش‌بس در غزه و آزادی اسرای اسرائیلی شدند.
 
آنها در پایان از اوضاع در لبنان عمیقأ ابراز نگرانی کردند و خواستار برقراری آتش‌بس به‌منظور هموار کردن مسیر برای حل‌وفصل دیپلماتیک موضوع شدند. 
 
رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با حزب‌الله، حملات شدیدی را به لبنان صورت داده که با پاسخ مقاومت روبه‌رو شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان