ماهان شبکه ایرانیان

در شش ماه نخست سال

کدام رسانه‌ها بیشترین محتوای ویدئویی را به اشتراک گذاشتند؟

پرکارترین خبرگزاری‌ها که طی نیمه نخست سال ۱۴۰۳ بیشترین محتوای ویدئویی را در این سایت به اشتراک گذاشته‌ نیز به ترتیب «عصر ایران»، «خبرگزاری تسنیم» و «شهرآرانیوز» بوده‌است.

تولید و اشتراک محتوای ویدئویی در فضای مجازی، فراتر از کاربران حقیقی، از سوی رسانه‌های رسمی هم موردتوجه قرار دارد و بخش عمده‌ای از رسانه‌های معتبر، حالا بارگذاری محتوای تصویری خود در بسترهای اشتراک ویدئو در اینترنت را به‌عنوان یک ارزش افزوده برای فعالیت‌های خبری خود تعریف کرده‌اند. 
 
 بر اساس آمار ثبت شده در سایت آپارات، پربازدیدترین محتواهای ویدئویی به اشتراک گذاشته‌شده از سوی رسانه‌های رسمی طی 6 ماهه ابتدایی سال 1403 مربوط به «خبرگزاری ایسنا»، «تلویزیون اینترنتی عصر ایران» و «خبرگزاری ایرنا» بوده است. در این فهرست همچنین «اکو ایران»، «خبرشهر»، «انصاف نیوز»، «خبر فوری» و «صنایع پرس» حضور دارد.
 
 پرکارترین خبرگزاری‌ها که طی نیمه نخست سال 1403 بیشترین محتوای ویدئویی را در این سایت به اشتراک گذاشته‌ نیز به ترتیب «عصر ایران»، «خبرگزاری تسنیم» و «شهرآرانیوز» بوده‌است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان