ماهان شبکه ایرانیان

زیاده عرضی نیست!

خانم وزیر! خوب است که هنوز واژه شرم را بلد هستید

می گویید "کودکان یهودی در آلمان از صحبت به زبان عبری هراس دارند"؛ کودکان فلسطینی هم نمی توانند عربی صحبت کنند، نه از ترس ، بلکه به خاطر این که با سلاح های شما، کشته شده اند!

عصر ایران - وزیر خارجۀ آلمان گفته است: هفتم اکتبر یک نقطه عطف در آلمان بوده است. مایه شرم است که یهودیان از آن پس احساس امنیت کمتری می‌کنند و حملات علیه یهودیان در کشور ما افزایش یافته  است و مردان یهودی می‌ترسند که هنگام عبور از خیابان کیپا بر سر داشته باشند و کودکان از صحبت به زبان عبری هراس دارند و این‌که حمله موشکی ایران علیه دولت اسرائیل در خیابان‌های آلمان جشن گرفته شد.

خطاب به ایشان باید گفت: بله! شما باید هم شرمسار باشید چرا که حامی حکومتی هستید که آپارتاید، جنایت و نسل کشی را یک جا دارد. اگر یهودیان یک سال است که احساس امنیت کمتری در آلمان دارند، به خاطر چیست؟ آیا با خاطر تنفر مردم از جنایت های حکومتی نیست که با سلاح های شما عیر نظامیان را به خاک و خون کشیده  است و نه تنها احساس امنیت که خود امنیت را از آنها سلب کرده است؟!

می گویید "مردان یهودی می‌ترسند که هنگام عبور از خیابان کیپا بر سر داشته باشند و کودکان از صحبت به زبان عبری هراس دارند" ؛ در غزه هم نمی توان از خیابان رد شد چون به مدد تسلیحات شما، دیگر خیابانی در آنجا نمانده است. کودکان فلسطینی هم نمی توانند عربی صحبت کنند، نه از ترس ، بلکه به خاطر این که با سلاح های شما، کشته شده اند!

البته خوب است که هنوز واژه "شرم" را بلد هستید ولی متاسفیم که نمی دانید جایش کجاست؟ آیا باید در خیابان های آلمان، کشتار روزمره زنان و کودکان و مردان غیرنظامی فلسطینی و لبنانی جشن گرفته می شد یا مردم به خاطر شلیک تک تیر اندازهای اسرائیلی به سر کودکان فلسطینی یا تخریب خانه ها بر سر خانواده ها یا ویران کردن بیمارستان ها بر سر بیماران پایکوبی می کردند تا شما شرم نکنید؟!

خانم "آنالنا بربوک"! حقا که در رگ هایتان جریان دارد خون پیشوای پیشین جنایتکارتان "آدولف هیتلر".

زیاده عرضی نیست!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان