ماهان شبکه ایرانیان

جریمه حسینی به دلیل مصاحبه؟ کاپیتان استقلال از لیست پرداخت‌ها حذف شد

سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، به دلیل مصاحبه اخیرش در خصوص قراردادش، از لیست بازیکنانی که بخشی از مطالباتشان پرداخت شده، حذف شده است.

امروز بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال جز سیدحسین حسینی پرداخت شد.

به گزارش فوتبالی، مدیریت باشگاه استقلال صبح امروز 15 درصد از مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کرد اما در این بین یک اتفاق عجیب رخ داده است.

مدیران باشگاه استقلال جز سیدحسین حسینی، بخشی از قرارداد تمامی بازیکنان را پرداخت کرده و ظاهرا این اتفاق به مصاحبه تند و تیز حسینی پس از دیدار با هوادار برمی‌گردد.

سیدحسین پس از مصاف با هوادار در جمع خبرنگاران گفت: “قرار بود قرارداد من را اصلاح کنند و این اتفاق رخ نداده است. هواداران استقلال آگاه باشند دروازه‌بان بوسنیایی 10 میلیارد گرفت و رفت”.

ظاهرا مدیریت باشگاه استقلال از این مصاحبه سیدحسین حسینی دلخور شده و برای همین بخشی از قرارداد این بازیکن خلاف دیگر بازیکنان پرداخت نشده است.

باید دید این کش‌وقوس حسینی و مدیریت استقلال تا کجا ادامه دارد و آیا مشکل این بازیکن حل می‌شود یا نه.

البته که به نفع استقلال است که هر چه زودتر مشکل کاپیتانش حل شود چون بخش عمده‌ای از اینکه حسینی این فصل، در بهترین فرمش قرار ندارد، به خاطر عدم تمرکزش است که به مسائل مالی مربوط می‌شود. از طرف دیگر، حسینی فصل قبل با مدیران استقلال در ماجرای سقف قرارداد حسابی راه آمد و حتی با برخی همبازیانش هم برای کاهش قراردادشان صحبت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان