ماهان شبکه ایرانیان

انصارالله : ترور ما را نمی‌ترساند/ عملیات ارتش یمن ادامه خواهد داشت

وی درباره ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط اسرائیل، قدرت و استحکام مقاومت را افزایش می‌دهد و این امر نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در اظهاراتی بر بی‌تاثیری سیاست ترور رهبران مقاومت بر روند مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و ادامه موضع کشورش در حمایت از غزه و لبنان تاکید کرد.
 
به گزارش ایسنا، «حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با شبکه الجزیره بار دیگر بر موضع ثابت کشورش در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و لبنان تاکید کرد.
 
وی با اشاره به حملات به لبنان گفت: ما به عنوان ملت مسلمان عرب یمن و به عنوان بخشی از محور جهاد و مقاومت به دلیل وظیفه دینی، اخلاقی و انسانی در کنار ملت لبنان هستیم که مورد تجاوزات وحشیانه اسرائیل با حمایت آمریکا و کشورهای غربی قرار دارند. ما هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد و تا زمانی که تجاوزات صهیونیستی پایان نیابد از هیچ تلاشی در حمایت از مقاومت لبنان دریغ نخواهیم کرد و این موضع ما در قبال غزه نیز هست.
 
وی درباره ترور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد: ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط اسرائیل، قدرت و استحکام مقاومت را افزایش می‌دهد و این امر نابودی اسرائیل را تسریع می‌کند.
 
الاسد افزود: این جنایت نه در قالب، خط و مسیر جهادی مقاومت و نه بر انسجام حزبی که از نظر تشکیلاتی از بسیاری از چارچوب‌های سازمانی و نهادهای دولتی جهان برتر است، تأثیری بر قدرت مقاومت نخواهد گذاشت بلکه به یاری خداوند متعال بر قدرت و استحکام و شتاب بیشتر آن در مقابله با دشمن و تحمیل شکستی هولناک به آن خواهد افزود.
 
وی درباره احتمال تکرار سیاست‌های ترور در یمن و حتی هدف قرار گرفته شده سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله نیز تاکید کرد: اگر از کشتار و شهادت می‌ترسیدیم از مردم خود در غزه حمایت نمی‌کردیم، وارد خط رویارویی با صهیونیست‌ها، قاتلان زنان، کودکان و غیرنظامیان نمی‌شدیم، ما از همان ابتدا از ابعاد و عواقب آن آگاه بودیم؛ به خصوص که می‌دانستیم با نیروها و محورهای سلطه و استکبار جهانی به نمایندگی از آمریکا و کشورهای غربی حامی اسرائیل روبرو خواهیم شد و جانفشانی‌های بزرگی خواهیم کرد.
 
الاسد با تاکید بر اینکه شهادت در راه خدا پیروزی است، ما هیچ آسیبی، ترس و نگرانی از فداکاری‌هایی که کرده و خواهیم کرد، نداریم. مهم این است که در مسیر حقیقت و در مسیر حمایت از مظلومان و آزار و اذیت قاتلان کودکان و زنان هستیم. ما با ایمان به خداوند متعال و عادلانه بودن مساله فلسطین، با تمام سلاحی که در دست داریم به جهاد خود ادامه خواهیم داد و انشاالله دشمن را پشیمان خواهیم کرد.
 
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بخش دیگری از اظهاراتش به حملات آمریکا و انگلیس به یمن و اقدامات آنها در دریای سرخ اشاره کرد و در این باره افزود: تهاجم آمریکا، انگلیس و اسرائیل علیه کشورمان با هدف متوقف کردن عملیات پشتیبانی از مردم ما در غزه و شکستن اراده ما انجام می‌شود.
 
وی در این باره اضافه کرد: اما در سطح نظامی، دشمن به هیچ دستاوردی نرسید، بلکه برعکس این تهاجم ملت یمن را با گرایش‌های مختلف سیاسی و جغرافیایی متحد کرد و تداوم تقابل، رویارویی و پشتیبانی نیروهای مسلح ما را نیز تقویت کرد.
 
الاسد همچنین اعلام کرد: عملیات نیروهای دریایی، موشکی و پهپادی ما نیز ادامه یافت و تا مناطق دورافتاده گسترش یافت و توانست ده‌ها کشتی تجاری مرتبط با اسرائیل، آمریکا و انگلیس و کشتی‌های دریایی دشمن را هدف قرار دهد و همین مساله باعث اختلال در تردد کشتی‌های در دریای سرخ، بستن بندر ام الرشراش (ایلات) و ممنوعیت ورود به بنادر اشغالی شد.
 
وی درباره پاسخ به دومین حمله رژیم صهیونیستی به «الحدیده» نیز تاکید کرد: در خصوص پاسخ به تجاوزات صهیونیستی به الحدیده، ضربات دردناکی به دشمن و در عمق راهبردی و امنیتی آن وارد خواهد شد و جزئیات آن در میدان مشخص خواهد شد. بمباران و هدف قرار دادن عمق صهیونیست‌ها در منطقه «یافا» که «تل‌آویو» یا «گوش دان» نیز نامیده می‌شود، در چارچوب مرحله پنجم از مراحل حمایت از مردم غزه ادامه دارد و در مرحله بعدی شاهد تشدید کمی و کیفی در هدف قرار دادن نقاط قوت دشمن خواهیم بود.
 
الاسد درباره روابط با گروه‌های مقاومت فلسطین به رهبری جنبش حماس نیز تاکید کرد: رابطه ما با مقاومت فلسطین بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است و مساله فلسطین پایه اصلی پروژه قرآنی ماست، ما آن را حتی بر همه مسائل از جمله مسائل داخلی خود در اولویت می‌دانیم.
 
وی تصریح کرد: ما قاطعانه معتقدیم تجاوز 10 ساله‌ای که علیه ملت و کشورمان آغاز شد، تلاشی برای منصرف کردن ما از حمایت از مساله فلسطین و کنار گذاشتن شعار برائت از دشمنان و خاموش کردن شعله آزادی از چنگال آمریکا و انگلیس و سلطه و استکبار غرب بود. از این رو ارتباط ما با مساله فلسطین و برادرانمان در جنبش‌های حماس، جهاد اسلامی و دیگران، سرنوشت‌ساز است و نمی‌توانیم ذره‌ای از آن عدول کنیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان